اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

امام‌جمعه ابرکوه: لزوم تبدیل اسفندار و تیجرد ابرکوه به بخش‌های مستقل

امام‌جمعه ابرکوه گفت: وقت آن رسیده است که مسئولین از جمله نماینده مجلس در موضوع اعتلا شهرستان ورود کرده و برای تبدیل اسفندار و تیجرد به بخش‌های مستقل اقدام نمایند.

امام‌جمعه ابرکوه: لزوم تبدیل اسفندار و تیجرد ابرکوه به بخش‌های مستقل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های مکتوب نماز جمعه اظهار کرد: به مسئولین از جمله نماینده محترم متذکر شده‌ام که وقت آن رسیده که جایگاه شهرستان اعتلا یابد و اسفند آباد در بخش بهمن و دهستان تیجرد در منطقه فراغه به عنوان بخش مستقل ارتقاء یابند.

وی در بحث جهان اسلام به اظهارات ولیعهد عربستان اشاره کرد و گفت: این فرد مملوک در ابتدای جنگ تحمیلی خود بر یمن مثل صدام از پیروزی چند هفته‌ای خود بر انصارالله سخن می‌گفت و بر ایران و جبهه مقاومت می‌تازید.

امام جمعه ابرکوه ادامه داد: حال که در غرقاب خودساخته گرفتار آمده و در برابر اقتدار ایران اسلامی احساس عجز می‌کند، آشکارا ‌خواهان روابط خوب با ایران به عنوان همسایه خود شده و انصارالله خواسته که آتش‌بس را بپذیرد. مسئولین کشور ما باید، بدون عجله و با هوشیاری و دقت و متانت مواضع جدید این هم‌پیمانان شیطان را رصد کنند.

حسینی در ادامه به ضیافت‌های ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: متأسفانه برخی افراد حتی در این ماه از دروغ و غیبت، تهمت به هم و کینه‌ورزی، بدخواهی و ظلم و بی‌رحمی در حق یکدیگر ابایی ندارند؛ در این فضاهای مجازی بی‌تقوایی بیداد می‌کند و عده‌ای بی‌پروا فضای سیاسی کشور را تیره‌وتار می‌کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ابرکوه ابراز کرد: باران فحش و بدگویی و سیل تهمت و تخریب برای ما از روزه فقط گرسنگی و تشنگی را باقی می‌گذارد. گرچه نفوذ عناصر نا اهل و نامحرم در ارکان حکومتی به عنوان واقعیتی آشکار خودنمایی می‌کند.

وی افزود: همسو شدن ناخواسته عناصر مؤمن با جریانی که درصدد متلاشی کردن وحدت ملی و ضربه سیاسی به نظام است و قضاوت در بحث‌هایی مثل لو رفتن فایل صوتی ظریف که علم به چگونگی آن از تقطیع و تحریف نداریم، آب به آسیای اپوزیسیون می‌ریزیم. باید اجازه دهیم توسط مبادی ذی‌ربط، به‌ویژه دستگاه قضا کشف حقیقت گردد و خائنین به سزای عمل خود برسند.

خطیب جمعه ابرکوه همچنین به قرار داشتن در هفته کار و کارگر اشاره کرد و افزود: در فرهنگ دینی ما کار عار نیست؛ بلکه افتخار است؛ اما متأسفانه تأثر از فرهنگ بیگانه و غربی که ده‌ها سال است ما را به سمت‌وسوی اشرافی گری و خودبزرگ‌بینی کشانده، بسیاری از ماها آن‌گونه پرورش‌یافته‌ایم که وقتی برایمان حرف از کارگر می‌زنند، شأنمان را برتر از آن می‌دانیم و ذهنمان متوجه اَفاغنه می‌شود.

انتهای پیام/ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول