اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

اهداء 25 سری جهیزیه به نام شهدا در ابرکوه

فرمانده سپاه ابرکوه با بیان این‌که تاکنون ۱۱۰۰ محتوای فرهنگی ویژه فضای مجازی با رویکرد شهدا در این شهرستان تهیه شده است، گفت: ۲۵ سری جهیزیه ایرانی در قالب دومین کنگره ملی شهدا استان در ابرکوه تهیه و بین جامعه هدف توزیع شد.

اهداء 25 سری جهیزیه به نام شهدا در ابرکوه

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، سرهنگ مهدی ابرقویی پیش از ظهر امروز در نشست خبری ستاد یادواره‌های شهدای شهرستان‌های استان، با اشاره به ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: برنامه‌های ستاد یادواره شهدای شهرستان ابرکوه ذیل برنامه‌های دومین کنگره ملی شهدای استان تدوین و با رویکرد خدمت رسانی اجرایی شد.

وی تهیه تاکنون ۲۵ سری جهیزیه ویژه نیازمندان به نام شهدا از جمله اقدامات انجام شده در شهرستان ابرکوه دانست و افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۰ هزار بسته معیشتی ویژه خانواده‌های آسیب دیده از شیوع کرونا تهیه و توزیع شده است.

فرمانده سپاه ابرکوه در ادامه توزیع بسته کمک آموزشی و خرید تبلت ویژه دانش‌آموزان نیازمند را از دیگر اقدامات انجام شده و در دستور کار عنوان کرد و گفت: تاکنون بالغ بر ۳۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان ابرکوهی توزیع شده است.

سرهنگ ابرقویی برگزاری مراسم ختم قرآن و زیارت عاشورا به نیت شهدا را از جمله اقدامات فرهنگی ستاد یادواره شهدای شهرستان ابرکوه دانست و بیان کرد: تولید و انتشار تاکنون بیش از ۱۱۰۰ مورد محتوای فرهنگی و آموزشی ویژه فضای مجازی از دیگر اقدامات انجام شده و در دستور کار است.

وی با بیان این‌که برگزاری مسابقات مجازی با رویکرد دومین کنگره شهدا، برگزاری یادواره شهدا در مدارس با عنوان لاله‌های روشن، اهداء بیش از دو تن نان خشک و سرکشی از خانواده شهدا، از جمله اقدامات فرهنگی انجام شده در ستاد یادواره شهدای شهرستان ابرکوه است، خاطرنشان کرد: راه‌اندازی شیفت ایثار برای مقابله با شیوع ویروس کرونا از جمله شاخص‌ترین اقدامات انجام شده و در دستور کار سپاه ناحیه ابرکوه است.

محمدحسین امامی فرماندار شهرستان ابرکوه هم چله نشینی با شهدا را از جمله اقدامات شاخص ستاد یادواره شهدا در شهرستان ابرکوه دانست و بیان کرد: مستندسازی فعالیت‌های ارزشی نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ایفا می‌کند.

وی آشنایی نسل جوان با اهداف و ارزش‌های دفاع مقدس را ضروری دانست و افزود: نسل جوان انقلاب برای پیشبرد اهداف خود به آشنایی بیشتر با شهدا نیاز حدی دارد.

فرماندار در پایان ابرکوه با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت‌های مختلف بومی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین اقشار مختلف جامعه خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا در حقیقت پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی و بیمه کردن نظام در برابر توطئه های شوم فرهنگی است.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول