اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

طرح«آبخیز تا جالیز» در استان یزد اجرا می‌شود

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به پرداخت ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی از ابتدای امسال تاکنون در کشور، گفت: اجرای پروژه‌های زودبازده و محرومیت‌زدایی به ویژه مناطق محروم اولویت اجرایی سازمان بسیج سازندگی کشور است.

طرح«آبخیز تا جالیز» در استان یزد اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، سردار محمد زهرایی عصر امروز در نشستی با مسئولان بسیج سازندگی استان یزد برخورداری از شبکه انسانی متعهد در راستای  آموزش و توانمندسازی مردم را اولویت اجرایی این سازمان در کشور دانست و اظهار کرد: تقویت صندوق‌های قرض‌الحسنه روستایی در دستور کار جدی سازمان بسیج سازندگی کشور  است.

وی با اشاره به اهمیت ایجاد صندوق‌های قرض‌الحسنه در روستاها افزود: تاکنون ۲۳ هزار صندوق قرض الحسنه با عضویت یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر در سطح کشور راه‌اندازی شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در ادامه ایجاد اشتغال پایدار در حوزه های مختلف را ضروری دانست و گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه برای ایجاد ۸۰۰ هزار فرصت شغلی در کشور پرداخت شده است.

سردار زهرایی رویکرد سازمان بسیج سازندگی را انجام پروژه‌های زودبازده و محرومیت‌زدایی در کشور به ویژه مناطق محروم عنوان کرد و گفت: در استان‌های بی‌آب و کویری مانند یزد طرح آبخیز تا جالیز اجرایی می‌شود و برای این مهم  مدیریت آب از مسیر قنات و آب بند تا مزارع مدنظر است.

وی به پرداخت تسهیلات اشتغالزا به مددجویان کمیته امداد در استان در آینده نزدیک اشاره و خاطرنشان کرد: تفاهم‌نامه با کمیته امداد امام خمینی (ره) برای ایجاد اشتغال مددجویان این نهاد در ۹ استان کشور اجرا شده و در آینده نزدیک در یزد نیز عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول