اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

شکوفایی فوتبالیست یزدی در تیم مهدوی‌کیا

سجاد خادمی فوتبالیست یزدی به اردوی تیم‌ملی نوجوانان کشور دعوت شد.

شکوفایی فوتبالیست یزدی در تیم  مهدوی‌کیا

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، کادرفنی تیم‌ملی فوتبال نوجوانان لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم‌ ملی را اعلام کرد که در این لیست نام سجاد خادمی فوتبالیست خوش آتیه یزدی نیز به چشم می‌خورد.

شاگردان حسین عبدی در تیم‌ملی نوجوانان (زیر ۱۶ سال) اردوی آماده‌سازی خود را از بیستم آذرماه در مرکز ملی فوتبال برپا می‌کنند و در ۲۷ آذرماه در دیداری تدارکاتی مقابل تیم بادران تهران به میدان خواهند رفت.

ملی‌پوشان نوجوان ایران که خود را برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۱ و انتخابی جام‌جهانی آماده می‌کنند در ادامه اردوی آماده‌سازی خود اول دی‌ماه برای بازی دوستانه با تیم‌ملی تاجیکستان عازم این کشور می‌شوند.

سجاد خادمی که محصول باشگاه بازیکن‌ساز نوین فولاد یزد است در چندساله گذشته با عضویت در تیم کیا که تحت نظر مهدی مهدوی‌کیا اداره می‌شود توانسته با حضور در ترکیب این تیم و درخشش در تورنمنت‌های اروپایی و مسابقات لیگ تهران نظر اعضای کادرفنی تیم‌ ملی را به خود جلب کند.

فوتبال یزد در سال‌های گذشته شاهد حضور بازیکنانی در سطح تیم‌های پایه ملی فوتبال کشور بوده است که رضا طلبه از بارزترین این بازیکنان بود که تا کاپیتانی تیم‌ملی امید هم پیش رفت اما در رده بزرگسالان نتوانست به روند رو به رشد خود ادامه دهد و حالا احسان حاج صفی که روزگاری با رضا طلبه در تیم‌ملی امید هم‌بازی بود در قامت کاپیتان تیم‌ملی بزرگسالان به میدان می‌رود.

حلقه گمشده پیوند فوتبال پایه استان یزد به بزرگسالان تاکنون به صورت علمی و تخصصی مورد بررسی قرار نگرفته است و در این مدت به اظهارنظرهای شخصی و در مواردی غیر کارشناسی شده در استان یزد اکتفا شده است، موضوعی که تا موشکافانه مورد بررسی قرار نگیرد و راه‌حلی ریشه‌ برای آن تدبیر نگردد نمی‌توان به آینده فوتبالیست‌های یزدی امیدوار بود.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول