اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

بانوان هندبالیست سنگ آهن بافق یک، کرونا صفر

تیم هندبال بانوان سنگ آهن بافق که پس از پایان دور رفت رقابت های لیگ برتر با مثبت شدن تست کرونای 50 درصد از بازیکنان خود مواجه شده بود با قرنطینه 21 روزه از این بیماری به سلامت عبور کرد.

بانوان هندبالیست سنگ آهن بافق یک، کرونا صفر

سیده مریم فخری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد، اظهار کرد: تمام اعضای تیم سنگ آهن پس از مثبت شدن تست PCR تعدادی از  بازیکنان این تیم از سوم تا بیست و یکم آبان ماه با اعمال قرنطینه و مراقبت‌های بهداشتی موفق شدند این بیماری را شکست دهند.

وی افزود: با اطمینان از بهبودی کامل اعضای تیم تمرینات بانوان هندبالیست سنگ آهن بافق برای حضور در دور برگشت لیگ برتر کشور از پنجشنبه ۲۲ آبان ماه در بافق آغاز شده است و براساس اعلام فدراسیون هندبال دور برگشت این رقابت ها از هشتم آذرماه به میزبانی مشهد مقدس آغاز می‌شود.

مربی بومی سنگ آهن بافق در ادامه به مبتلا شدن تیم‌های دیگر شرکت کننده در دور رفت این مسابقات به کرونا خبرداد و گفت: باتوجه به از دست رفتن زمان برای آماده سازی مجدد و درگیری اکثر تیم‌های لیگ برتری، باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق در نامه‌ای رسمی به فدراسیون هندبال خواستار تعویق دور برگشت این رقابت ها شده که تاکنون پاسخی از طرف فدراسیون به باشگاه داده نشده است.

گفتنی است؛ تیم سنگ آهن بافق با میانگین سنی ۱۶ سال به عنوان جوان ترین تیم در اولین تجربه لیگ برتری خود در در دور رفت گروه ب لیگ برتر هندبال بانوان کشور موفق شد با شکست تاسیسات دریایی تهران، تساوی مقابل ذوب آهن اصفهان و شکست مقابل شهید شاملی کازرون در رتبه دوم گروه خود قرار بگیرد و لقب پدیده این مسابقات را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول