اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

کاهش قیمت و افزایش عرضه ماسک در استان یزد

رئیس اتحادیه تجهیزات پزشکی استان یزد بابیان اینکه روزانه 800 هزار ماسک وارد بازار یزد می‌شود گفت: از هفته آینده کمبود ماسک و قیمت بالای آن در استان یزد حل می‌شود.

کاهش قیمت و افزایش عرضه ماسک در استان یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حسین نبی پور با اشاره به فعالیت کارگاه‌های تولید ماسک در سطح استان یزد گفت: اتحادیه تجهیزات پزشکی استان در حال حاضر از فعالیت 83 کارگاه تولید ماسک در یزد مطلع است.

رئیس اتحادیه تجهیزات پزشکی استان یزد بابیان اینکه تا هفته آینده دو کارگاه تولید ماسک با ظرفیت هرکدام 400 هزار ماسک در روزبه بهره‌برداری خواهد رسید اضافه کرد: یکی از این کارخانه‌ها طی یکی دو روز آینده با تکمیل ماشین‌آلات به بهره‌برداری و تولید روزانه 400 هزار ماسک خواهد رسید.

وی اظهار داشت: ماشین‌آلات یکی دیگر از کارخانه‌ها خریداری و به استان واردشده که فقط بخشی از آن مانده تا بتواند با ظرفیت کامل خود روزانه بین 300 تا 400 هزار ماسک را تولید و روانه بازار کند.

 

نبی پور با اشاره به اینکه این دو کارخانه به‌تنهایی کل نیاز استان یزد را پوشش خواهند داد ادامه داد: از اواخر هفته آینده مردم استان یزد هیچ‌گونه نگرانی از ماسک در بازار نداشته باشند.

سیاست کاهش قیمت و افزایش عرضه ماسک در استان یزد

رئیس اتحادیه تجهیزات پزشکی استان یزد با تأکید بر اینکه با ورود تولید ماسک در این دو کارخانه، قیمت ماسک به‌شدت کاهش پیدا می‌کند افزود: در حال حاضر ماسک در بازار باقیمت‌های غیرواقعی به فروش می‌رسد که ان‌شاءالله با راه‌اندازی کامل این کارخانه‌ها شاهد کاهش شدید قیمت ماسک در استان خواهیم بود.

وی در ادامه بابیان اینکه کاهش قیمت و افزایش عرضه در دستور کار است که بتوانیم نگرانی مردم یزد را در خصوص ماسک برطرف کنیم اذعان داشت: امیدواریم که با این روند، از هفته شاهد فروش ماسک باقیمت واقعی در بازار استان یزد باشیم.

نبی پور در خصوص وضعیت دستکش در استان یزد گفت: تولید دستکش و مشکل آن جهانی است چون تهیه مواد اولیه در کل جهان با مشکلاتی روبه‌رو است و به همین دلیل در این مورد چالش‌هایی داریم.

رئیس اتحادیه تجهیزات پزشکی استان یزد اضافه کرد: برای تولید دستکش‌های نایلونی اقداماتی در حال انجام است که ان‌شاءالله اثربخش و مورد فایده باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول