اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

با وحدت و همدلی می‌توان بهترین خدمت را به مردم انجام داد

امام‌جمعه اردکان در دیدار با نماینده منتخب مردم در مجلس یازدهم بابیان اینکه باید از کارآمدی افراد توانمند برای پیشرفت شهرستان استفاده کرد، گفت: با وحدت و همدلی می‌توان بهترین خدمت را به مردم انجام داد.

با وحدت و همدلی می‌توان بهترین خدمت را به مردم انجام داد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، حجت‌الاسلام سید اسماعیل شاکر در دیدار با نماینده منتخب مردم شهرستان اردکان در مجلس یازدهم ضمن تشکر و قدردانی از حضور بسیار خوب مردم عزیز در پای صندوق‌های رأی و متصدیان امر انتخابات، برای منتخب مردم آرزوی موفقیت و توفیق خدمتگزاری هرچه بیشتر به مردم کرد.

امام‌جمعه اردکان بابیان اینکه دوره‌های زندگی و مسئولیت می‌چرخد و جابجا می‌شود، گفت: بنابراین پذیرش مسئولیت همان اندازه که تبریک دارد به تلاش و کوشش نیاز دارد تا انسان بتواند ادای دین کند.

وی افزود: با شناختی که از آقای دشتی داریم که هم اردکان را می‌شناسند و هم در شهر حضور داشتند و با اقشار مختلف مردم ارتباط داشتند انشا الله که بتوانند این مسئولیت را به‌خوبی انجام دهند و با همکاری همه بتوانند بهترین خدمت‌ها را به مردم انجام دهند و قدم‌های بلندی برای اردکان عزیز برداریم.

شاکر با تشکر از زحمات بیست‌ساله جناب آقای تابش، اظهار داشت: انصاف هم همین است که انسان قدرشناس زحمات همه مسؤولین و تلاشگران باشد.

وی در پایان گفت: کارهای شهرستان و پیشرفت آن بدون وحدت مسؤولین و همراهی یکدیگر محقق نمی‌شود و وقتی‌که گاهی مسؤولین یکدل نیستند و اختلافات زیادی دارند دیگران هم از این اختلاف سوءاستفاده می‌کنند و کارهای شهر پیش نمی‌رود.

در ابتدای این دیدار، محمدرضا دشتی اردکانی نماینده منتخب مردم در مجلس یازدهم در سخنانی با تشکر از مردم به خاطر شرکت گسترده در انتخابات و اعتماد به وی و همه کاندیداهایی که در این رقابت حضور داشتند به تبیین برنامه‌های خود برای آینده شهرستان پرداخت و گفت: با همدلی و وفاق همه مسؤولین شهر و با استفاده از توان نخبگان می‌توانیم به مردم خدمت کنیم.

انتهای پیام/ 90010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول