اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

رعایت قانون و اصل بی‌طرفی تضمین‌کننده حضور مردم در انتخابات

فرماندار ابرکوه ضمن تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه تضمین‌کننده حضور مردم در انتخابات است، رعایت کامل قانون و اصل بی‌طرفی است.

رعایت قانون و اصل بی‌طرفی تضمین‌کننده حضور مردم در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، بعدازظهر امروز محمدکاظمی نسب در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان، دستور کار جلسه را پیشگیری از وقوع جرم در جریان انتخابات دور یازدهم مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و گفت: یکی از محورهای اساسی انتخابات رعایت قانون و اصل بی‌طرفی برای همه متصدیان است.

فرماندار ابرکوه با تأکید بر اینکه بدون هیچ مسامحه‌کاری و مماشات، رعایت قوانین در دستور کار است، اظهار کرد: در شرایطی که همه امور بر طبق قانون اجرا می‌شود، مردم نیز این اطمینان خاطر را مردم دارند که انتخابات در ایران یکی از سالم‌ترین نوع انتخابات در دنیا است.

کاظمی نسب تصریح کرد: بر خلاف تصور غلط همگان که برگزاری انتخابات را دولتی می‌دانند، ذکر این نکته حائز اهمیت است که هیئت‌های اجرایی انتخابات که در خط مقدم آن قرار دارند، از بین مردم انتخاب شده و دولت تنها پشتیبان و فراهم کننده امکانات است.

وی به مشارکت بالای مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: در بسیاری از کشورهای دنیا میزان مشارکت در انتخابات زیر 40 درصد است؛ اما در ایران بیش از 40 انتخابات برگزار شده و کمترین میزان مشارکت مردمی 50 درصد بوده است که این نشان‌دهنده اعتماد مردم و برگزاری سالم‌ترین و منزه‌ترین نوع انتخابات در دنیا است.

فرماندار ابرکوه از حساسیت بالای انتخابات یازدهم مجلس خبر داد و خاطرنشان کرد: دشمن در این برهه زمانی تک‌تک مردم ایران را مورد هجمه اقتصادی و معیشتی قرار داده تا نظام را از پا در آورد که شور انقلابی و مشارکت حداکثری مردم این توطئه را خنثی می‌کند. ضمن اینکه رعایت قانون و اصل بی‌طرفی تضمین‌کننده حضور مردم است.

انتهای پیام/90027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول