اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

استقبال مسئولان مهریز از دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی+ تصاویر

باحضور جمعی از مردم و مسئولین، مراسم استقبال از دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در ورزشگاه شهید محصل شهرستان مهریز برگزار شد.

استقبال مسئولان مهریز از دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس در مهریز، عصر امروز، آئین استقبال از حمید بهزادپور، دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی کشور در ورزشگاه شهید محصل شهرستان مهریز با حضور مسئولین شهرستان و مردم ورزش دوست این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم، با تاج گل از حمید بهزادپور در پی پیروزی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مقابل تیم امارات در رقابت های جام بین قاره ای و راه یافتن به فینال تجلیل شد. برخی مسئولین از جمله، فرماندار مهریز، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و اعضای شورای شهر شهرستان مهریز همچنین هدایایی به این قهرمان اعطا کردند.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان مهریز نیز ضمن تبریک این پیروزی، قول مساعد داد مادامی که حمید بهزادپور در تیم ملی حضور دارد، ماهانه یک میلیون تومان به وی اهدا کند.

حمید بهزاد پور در این چند سال اخیر علاوه بر کسب افتخارات کشوری در عرصه بین المللی نیز خوش درخشیده است و دستکش طلای رقابت های بلاروس در سال 96، کاپ بهترین دروازه بان المپیک ساحلی سال 97 و عنوان بهترین دروازه بان لیگ ساحلی ایران را از آن خود کرده است.

بهزادپور همچنین در جمع هواداران و همشهری های خود قول داد دستکش طلا و عنوان قهرمانی جام جهانی را به افتخار کشور و شهر خود کسب کند.

 

انتهای پیام/90028

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول