اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

بیمارستان اردکان نیازمند تکمیل بخش دیالیز و توسعه ICU

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم رفع مشکلات بیمارستان این شهرستان، گفت: بیمارستان اردکان نیازمند تکمیل بخش دیالیز و توسعه ICU است.

بیمارستان اردکان نیازمند تکمیل بخش دیالیز و توسعه ICU

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزیر بهداشت که به دعوت نماینده مردم اردکان به استان یزد سفرکرده است، ساعتی پیش از تعدادی از پروژه‌های درمانی شهرستان اردکان ازجمله طرح توسعه بیمارستان ضیایی با ۱۶۰ تخت جدید، پروژه توسعه بخش اورژانس با ۳۵ تخت، طرح ایجاد بخش بالینی طب ایرانی، پروژه احداث ساختمان جدید دانشکده طب ایرانی، بخش در دست احداث دیالیز و غیره بازدید کرد و قول تأمین اعتبار و تجهیز این پروژه‌ها را داد.

محمدرضا تابش در این بازدیدها بابیان اینکه اولین دانشکده طب سنتی استان یزد در سال ۱۳۹۰ با پذیرش ۲۹ دانشجوی دکترای تخصصی در شهرستان اردکان راه‌اندازی و سلامت‌کده طب ایرانی آن نیز افتتاح شد گفت: در حال حاضر به تکمیل ساختمان جدید دانشکده که در دست احداث است و راه‌اندازی و تجهیز بخش بالینی طب ایرانی در بیمارستان ضیایی است نیاز احساس می‌شود.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شهرستان اردکان از سال ۶۴ به‌عنوان یکی از شهرهای پیشگام در توسعه شبکه‌های مراقبت بهداشتی درمانی مطرح است که نیاز به نوسازی و تکمیل برخی از خانه‌های بهداشت همچون تکمیل ساختمان مرکز جامع خدمات روستای رباط، خرانق، مزرعه نو، ساغند، اشتیجه، خانه بهداشت دوم روستای ترک آباد و غیره ضرورت دارد.

وی با اشاره به طرح توسعه بیمارستان ضیایی با کمک خانواده مرحوم دکتر صدارت که در ۶ طبقه و ۱۶۰ تخت جدید با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در حال ساخت است عنوان داشت: تأمین اعتبار جهت تسریع در تکمیل این پروژه مورد انتظار است.

تابش ارتقاء فضای فیزیکی، تجهیزات و نیرو برای بخش اورژانس را ضروری دانست و با اشاره به احداث اورژانس جدید بیمارستان ضیایی، خواستار مساعدت وزارت بهداشت در این زمینه شد.

وی تکمیل بخش دیالیز و توسعه ICU بیمارستان ضیایی را ضروری دانست و با تشکر از مجموعه خیرین و کمک دولت در بهسازی پروژه‌های درمانی، احداث بیمارستان مرحوم فرزان و ... عنوان داشت: امیدوارم در این سفر اعتبارات مناسبی برای تسریع یا تکمیل پروژه‌های درمانی شهرستان اردکان تخصیص یابد.

انتهای پیام/90013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول