اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

واگذاری 14 مورد جهیزیه به زوج‌های تحت پوشش کمیته امداد اردکان

رئیس کمیته امداد اردکان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 14 مورد جهیزیه به زوج‌های تحت پوشش این نهاد در شهرستان اردکان واگذارشده است.

واگذاری 14 مورد جهیزیه به زوج‌های تحت پوشش کمیته امداد اردکان

محمدرضا خلیلی در گفتگو با خبرنگار فارس در اردکان، با اشاره به تأکید دین مبین اسلام درباره فراهم کردن زمینه ازدواج به‌ویژه برای جوانان گفت: ازدواج، مایه سلامت روح و جسم انسان است.

وی اظهار داشت: در راستای حمایت از زوج‌های تحت پوشش برای آغاز زندگی مشترک و ترویج سنت حسنه ازدواج، از ابتدای سال جاری تاکنون 14 مورد جهیزیه به آن‌ها واگذار شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اردکان افزود: در سال 97 نیز 24 مورد جهیزیه به مبلغ بیش از 100 میلیون تومان به مددجویان و مراجعه‌کنندگان به این نهاد واگذارشده و به هرکدام از آن‌ها نیز مبلغ 5 میلیون تومان به‌عنوان وام قرض‌الحسنه پرداخت‌شده است.

وی گفت: در راستای تحکیم بنیان خانواده، آموزش همه زوج‌های جوان شامل آموزش‌های همسر داری، بارداری، مشاوره و احکام زناشویی در قالب ۱۶ ساعت آموزشی ارائه‌شده و به همه آن‌ها بسته فرهنگی نیز هدیه داده‌ شده است.

خلیلی در پایان افزود: نیکوکاران و خیران محترم می‌توانند ضمن مراجعه به کمیته امداد شهرستان اردکان برای تحویل کمک‌های غیر نقدی، از طریق واریز به شماره‌حساب 0110769749001 با شناسه الزامی 880296155 و یا شماره کارت 6037997950028176 کمک‌های نقدی خود را برای مشارکت در تأمین جهیزیه و تسهیل در امر ازدواج نیازمندان به این نهاد اهدا کنند.

انتهای پیام/ 90010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول