اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

فعالان اقتصادی فرماندهان و سربازان جنگ اقتصادی هستند

معاون حقوقی و امور مجلس بانک مرکزی با بیان اینکه فعالان اقتصادی فرماندهان و سربازان جنگ اقتصادی هستند گفت: طی هشت ماه گذشته قیمت ارز در کشور ثبات داشته است.

فعالان اقتصادی فرماندهان و سربازان جنگ اقتصادی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، سید امیرحسین طیبی فرد ظهر امروز در مجمع نمایندگان استان یزد با تاکید بر اینکه در جنگ اقتصادی کشور، همه باید وحدت داشته باشند گفت: در این شرایط خاص همه باید نقش و وظیفه خود را به خوبی ایفا کرده و نباید تنها بانک مرکزی را مکلف و مأمور در این بخش قلمداد کرد.

معاون حقوقی و امور مجلس بانک مرکزی با بیان اینکه امروزه به واسطه شرایط خاص کشور، بانک مرکزی درگیر کار اجرایی شده است تصریح کرد: چیزی که فعالان اقتصادی باید مدنظر قرار دهند این است که بانک مرکزی را به چشم یک متهم نگاه نکنند.

وی به اثرات مثبت مصوبه سران سه قوه در خصوص عرضه ارز حاصل از صادرات به بازار اشاره و خاطرنشان کرد: این مصوبه اثرات مثبت بسیاری داشته و در هشت ماه اخیر توانسته قیمت ارز را به شکلی ثابت نگه دارد و از تغییرات زیاد در این خصوص جلوگیری کند.

طیبی فرد افزود: فعالان اقتصادی فرماندهان و سربازان جنگ اقتصادی هستند که امروزه کشور با آن روبه‌رو است و این بخش‌های مهم باید با کمک بانک مرکزی برای مقابله با این جنگ تلاش کنند.

معاون حقوقی و امور مجلس بانک مرکزی اذعان داشت: بانک مرکزی با کمک دیگر بخش‌های کشور می‌تواند به شکلی عمل کند که بازار را مدیریت و قیمت ارز را کنترل کند.

انتهای پیام/3404

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول