اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

کمیته امداد یزد بیش از چهار میلیارد تومان برای سیل‌زدگان جمع‌آوری کرد

رییس روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) یزد از جمع‌آوری چهار میلیارد و 72 میلیون تومان کمک‌های مردمی به همت کمیته امداد یزد برای کمک به سیل‌زدگان کشور خبر داد.

کمیته امداد یزد بیش از چهار میلیارد تومان برای سیل‌زدگان جمع‌آوری کرد

مهدی نشاسته گر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در یزد، گفت: تاکنون سه میلیارد و 912 میلیارد تومان کمک‌های غیر نقدی مردم نوع‌دوست استان یزد شامل 31 هزار قلم مواد غذایی، 566 تکه و تخته موکت و تعدادی فرش، دو هزار و 335 تخته پتو، 44 هزار جفت کفش و البسه، 18 هزار مورد لوازم ضروری، 23 تن آرد جمع‌آوری و به سیل‌زدگان اهداشده است.

وی افزود: مجموع کمک‌های مردمی جمع‌آوری‌شده توسط کمیته امداد برای کمک به سیل‌زدگان به میزان چهار میلیارد و 72 میلیون تومان رسید که 160 میلیون تومان آن وجه نقد بوده است.

رییس روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) یزد تصریح کرد: 10 هزار تخته پتو نیز با رایزنی کمیته امداد استان یزد با تخفیف بسیار مناسب به ارزش تقریبی یک میلیارد تومان از محل اعتبارات این نهاد تهیه و به مناطق سیل‌زده ارسال شد.

نشاسته گر ادامه داد: تاکنون دو دستگاه تریلر و هشت کامیون به لرستان و دو تریلر کالا به خوزستان ارسال‌شده و چهار کامیون دیگر آماده ارسال به مناطق سیل‌زده است.

نشاسته گر، با اشاره به پویش مردمی زندگی از سر خط» باهدف مشارکت کارکنان ادارات و سازمان‌ها در کمک به سیل‌زدگان کشور گفت: کارکنان کمیته امداد استان یزد در اقدامی خیرخواهانه بیش از 30 میلیون تومان به سیل‌زدگان کشور کمک کردند.

انتهای پیام/90030

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول