اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

ماشین‌آلات و نیروهای شهرداری اردکان در آماده‌باش کامل قرار دارند

شهردار اردکان از آماده‌باش کامل ماشین‌آلات و نیروهای شهرداری برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی خبر داد.

ماشین‌آلات و نیروهای شهرداری اردکان در آماده‌باش کامل قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، اباذر غفوری عصر امروز در جلسه فوق‌العاده کمیته بحران شهرداری اردکان با اشاره به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی جدیدی به استان یزد و احتمال وقوع سیل، بر ضرورت آمادگی شهرداری در این زمینه تأکید کرد.

وی بابیان اینکه تمام نیروهای شهرداری در آمادگی کامل هستند، گفت: نیروها، امکانات و ماشین‌آلات شهرداری بسیج شده‌اند تا در صورت بروز هرگونه سیل احتمالی در اسرع وقت به همشهریان خدمت‌رسانی کنند.

شهردار اردکان افزود: در چند روز گذشته، اصلاح و ایجاد سیل بندهای جنوب غربی اردکان و بفروئیه انجام شد و مسیر رودخانه بلوار غدیر، رودخانه غفور آباد و همچنین ادامه این رودخانه بعد از کشت خوان حسین‌آباد نیز بازگشایی و ساماندهی شده است.

وی گفت: در صورت نیاز، ماشین‌آلات مخصوص جمع‌آوری آب‌های سطحی مجهز به همراه نیروهای کارآمد و نیروهای آتش‌نشانی و با تجهیزات کامل در سطح شهر مستقر خواهند شد.

غفوری در پایان بابیان اینکه امیدواریم شاهد هیچ‌گونه حادثه ناگوار و دل‌خراشی نباشیم، اظهار داشت: جلوگیری از بروز خطرات احتمالی، نیازمند عزم جدی همه مسئولین است و شهرداری در این زمینه از هیچ‌گونه تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/ 90010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول