اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح کرد

وجود 12 هزار طرح نیمه‌تمام باپیشرفت بیش از 60 درصد در کشور

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در حال حاضر حدود 12 هزار طرح نیمه‌تمام باپیشرفت بیش از 60 درصد در کشور داریم که اولویت‌ وزارتخانه بر تکمیل این پروژه‌هاست.

وجود 12 هزار طرح نیمه‌تمام باپیشرفت بیش از 60 درصد در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، رضا رحمانی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اولویت امروز وزارت صنعت، معدن و تجارت حفظ تولید و اشتغال موجود است،گفت: در این مسیر هر اقدامی از جمله تأمین مواد اولیه واحدها در اولویت قرارگرفته است که تأمین نقدینگی واحدها به‌ویژه سرمایه در گردش آن‌ها نیز در این راستا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی افزود: اعتقاد ما بر این است که در تمامی نقاط کشور بایستی بر روی حفظ تولید موجود تلاش گسترده صورت گیرد تا موانع در این راستا حل و مرتفع شود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت، فرآیند تسهیل را جزء اولویت‌های شرایط کنونی عنوان کرد و اظهار داشت: همه دستگاه‌هایی که به‌نوعی با تولیدکنندگان سروکار دارند، حتماً بایستی تسهیل را جزء سرلوحه امور خود قرار دهند.
رحمانی بیان داست: ما در حال حاضر برای فرآیند تسهیل، تفویض اختیار انجام داده‌ایم و در این راستا توصیه ما به همه دستگاه‌ها این است که استان‌های ما ظرفیت خوب مدیریتی دارند و انصافاً با توجه به اینکه کارها در استان‌ها به‌راحتی می‌تواند انجام شود، در این راستا اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا مشکلات تولید به‌سرعت تسهیل شود.
این مقام مسؤول با تأکید بر اینکه تولید برای کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری و همچنین مسؤولین دولت همه به‌طور جد بر تقویت تولید ملی اعتقاد دارند که در این راستا بایستی به‌صورت جدی تلاش صورت گیرد.
وی از افتتاح 209 پروژه صنعتی بزرگ با اشتغال 25 هزار اشتغال مستقیم در دهه فجر امسال خبر داد و عنوان کرد: در حال حاضر حدود 12 هزار  پروژه طرح نیمه‌تمام بالای پیشرفت بیش از 60 درصدی در کشور داریم که اولویت‌های وزارت خانه بر تکمیل این پروژه‌هاست که نزدیک به هزار طرح از این پروژه‌ها مرتبط با استان یزد است و استان یزد در این راستا جزء استان‌ها پیشتاز کشور قلمداد می‌شود.
وی در پایان تأکید کرد: عملکرد استان یزد در حوزه اقتصادی نه‌تنها عملکرد مطلوبی بوده است؛ بلکه قابلیت الگوسازی نیز در سراسر کشور را داراست.


انتهای پیام/90009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول