@Rezatalei1 ساعت پیشدر پاسخ بهخانم سخنگوی دولتکه پارسال دست به سینه در جلوی دوربین رسانه ها، در قبال آتش سوزی جنگل های آمریکا، ابراز تاسف کرده و همدردی نمودید، آیا در شرایط کنونی، نیازی نمی بینید که در قبال کشته شدن بیش از هزاران نفر و مفقود شدن بیش از ۵۰ هزار ونزوئلایی بی گناه در #زلزله اخیر در این کشور، روبروی دوربین حاضر شد…نمایش بیشتر
@user17091015281381799981 ساعت پیشدر پاسخ بهبرعکس داری میگی همه طرفیت ها رو برای نابودی به کار گرفتی.اونقدر قدمت نحسه که با هیچی این نحسی از بین نمیره
@Mehdihassani1 ساعت پیشدر پاسخ بهاتفاقا دقیقا. بر عکس هست ! شما از زمانیکه عهده دار مسؤلیت شدید تمام ظرفیت را برای افزایش فشار و مشکلات مردم بکار گرفتید در تصمیم گیری ها نیمنگاهی هم به رضای خدا و قیامت داشته باشید بد نیست
@Abbas_N1101 ساعت پیشدر پاسخ بهتیتر گمراه کننده اس،همه ظرفیتها را برای شکستن کمر مردم بهکار گرفته ایم
@Sarbaz78781 ساعت پیشدر پاسخ بهبیانیه خبرگان درمورد خبرگان زو بگیددرباره توافقنامه بودهچرا اون رو سانسور می کنید؟؟حتما ریاست جمهوری بابت حمایت از فرزند آوری حق اولاد و وام ازدواج و حمایت از حانواده گزارشی مفیدی دادندان شالله همه عاقبت بخیر بشن
@Soldier_of_Iran1 ساعت پیشدر پاسخ بهآقای رئیس جمهور. قبلا یه مصاحبه گزینشی و تشریفاتی و گفتگوی تلویزیونی با مردم داشتید که الان همون رو هم ندارید.لطفا بیاید از دستاوردهاتون بگید.بیاید ببینیم به کدوم وعده انتخاباتی خودتون عمل کردید؟درصد تورم پارسال که هیچ، دو ماه قبل تا الان رو پاسخگو باشید!
@Enghelaby1 ساعت پیشدر پاسخ بهشما که توان مدیریت یه مجموعه کوچیک هم نداری، کاش کاندید انتخابات یه کشور با عظمت نمیشدی، کاش شورای نگهبان روی تایید شخص شما کمی دقت میکرد، و کاش جامعه موقع رای دادن دقیق تر عمل میکردن. روزشماری میکنیم دوران شما تموم بشه
@user1777844907141 ساعت پیشدر پاسخ بهخدا رحم کند دوباره چی را می خواهی گرانتر کنی.مرا به خیر تو امیدی نیست.شر مرسان
@user17091014950778766011 ساعت پیشدر پاسخ بهفکرکنم زبونش درست نچرخیده گفته "کاهش" چون اززمانیکه رئیس جمهور شدن ماچیزی جزافزایش ندیدیم
@user1769527013121 ساعت پیشدر پاسخ بههمه ظرفیت هارو بکار گرفته بنده خدا دلار ۵۷ هزاری از دولت قبل تحویل گرفته الان دلار ۱۷۰ هزار خخخخ
@user177369313321 ساعت پیشدر پاسخ بهبرخی جریانها میخوان جنک راه بندازن چی میگی بنده خدا حالت خوبه ملت رهبری میترسن با این دست فرمون کشور رو مثل سوریه افغانستان کنی دشمن فک کردی شوخی داره دوبار جنگ راه انداخته بفهم و یک جنگ درست حسابی امریکا و اسراییل رو سر جاش می نشونه اصلا از سیاست چیزی می فهمی
@user17090999766544099071 ساعت پیشدر پاسخ بهوی با اشاره به تلاش برخی جریانها برای اخلال در روند توافقات صورتگرفته، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی محافل و جریانها همچنان در پی ایجاد تنش و استمرار درگیریها هستند و تلاش میکنند کشور را با چالشهای جدید مواجه سازند، اما رویکرد دولت همواره مبتنی بر ... لعنت خدا بر دروغگویان
@UltraMaxProPlus1 ساعت پیشکدوم ظرفیتها؟شرکتهای بیمهگذار کاری کردن که باوجود اینهمه حق بیمه و بیمه تکمیلی جرأت نمیکنی بری دوا دکتر!وضع اقتصادی هم که بلطف پرفسور همتی، اقتصاددان أعظم کهکشان راه شیری روبراهه و غمی نیست ... بیخود نبود آیتاللهالعظمی حسن قشقاوی مفتیِ مجلس در اسفند ۱۴۰۳ فتوا داد: استیضاح همتی گناه کبیره است!
@htn0211 ساعت پیشدر پاسخ بهبه نظرم بیشتر در حال تلاش هستند تا مشکلات بیشتری بر دوش مردم بگذارند تا رفع مشکلات بیشتر..
@user17684500946759 دقیقه پیشدر پاسخ بهاقلیتی تندرو دور هم جمع شدین و حرفای همو تایید میکنین و فکر میکنین هرچی میگید درستهاگر برجام نبود، ۱۰ سال پیش حمله سنگین بهمون میشداگر این تفاهم نبود معلوم نیس چی سرمون اومده بودازین توهم ک برنده بودیم چرا تفاهم کردن بیاید بیرون
@user17516703767951 دقیقه پیشدر پاسخ به ومتاسفانه ، در تولید گرانی ، همه با هم هماهنگ هستند ، اما در تعهدی که کردند، که قرار بود ، رقم کالا برگ با تورم افزایش یابد ، تقصیر را گردن هم انداخته و تا الان این افزایش ،اتفاق نیافتاده است. و این تاخیر باعث شده فروشندگان ، تولید کنندگان و واسطه ها از قبل آنرا پیشخور کنند.مطالبهلزوم جلوگیری از تأخیر در افزایش کالابرگ و پیشخور شدن آن توسط فروشندگان
همانگونه که دولت وعده داده بود، قرار بود در صورت افزایش تورم، مبلغ کالابرگ نیز متناسب با آن افزایش یابد. اما متأسفانه افزایش رقم کالابرگ بر اساس تورم با تأخیر مواجه شده و مسئولیت آن به بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه ارجاع داده میشود؛ در حالی که این دو نهاد نیز زیرمجموعه ساختار دولت هستند. در این میان، تولیدکنندگان، واسطهها و دلالان قیمتهای خود را از مدتها پیش افزایش دادهاند و همچنان بهصورت هفتگی و ماهانه بر قیمتها میافزایند. به بیان دیگر، افزایش احتمالی کالابرگ از مدتها قبل در بازار پیشخور شده و این روند همچنان ادامه دارد، اما هنوز خبری از تحقق وعده دولت نیست. این وضعیت تورم و گرانی که از سوی تصمیمگیران، تولیدکنندگان، واسطهها و دلالان به مردم تحمیل میشود، تا چه زمانی باید ادامه پیدا کند؟ انتظار میرود دولت هرچه سریعتر، بهجای طرح بهانهها، به عهدی که با مردم بسته است عمل کند و افزایش مبلغ کالابرگ را متناسب با تورم اجرایی سازد. هنوز به دولت اعتماد دارم و معتقدم مسئولان در تلاش برای بهبود وضعیت مردم و کشور هستند و انشاءالله این تلاشها به نتیجه مطلوب خواهد رسید اجرتان با خدا
دولت ، مجلس ، قوه قضائیه، شورای رقابت و سازمان حمایت از مصرف کننده، سازمان های تعزیرات حکومتی و بازرسی، تولید کنندگان ، فروشندگان ، واسطه ها، دلال ها، کلیه تصمیم گیران و مسئولان کشور
0100گزارش از مطالبه