گفت‌‌وگوی تلفنی بن زاید و شاه اردن درباره تثبیت امنیت منطقه

شاه اردن در تماس تلفنی با ولی‌عهد ابوظبی اقدام مشترک با جامعه جهانی برای تثبیت امنیت و ثبات در منطقه را بررسی کرد.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «عبدالله دوم» شاه اردن روز پنج‌شنبه(دیروز) با «محمد بن زاید» ولی‌عهد ابوظبی و جانشین فرمانده کل نیروهای مسلح امارات تلفنی گفت‌وگو کرد. بن زاید و عبدالله دوم در این تماس تلفنی، روابط برادرانه و تاریخی دو کشور و راهکارهای تقویت همکاری دوجانبه در تمامی زمینه‌ها را بررسی کردند. طبق گزارش وبگاه اردنی«عمون»، دو طرف تحولات کنونی منطقه و ضرورت استمرار هماهنگی به منظور برقراری ثبات در منطقه را بررسی کردند. خبرگزاری امارات(وام) نیز به نقل از بن زاید گزارش کرد: «تماس تلفنی از عبدالله دوم شاه اردن دریافت کردم و طی آن تقویت روابط برادرانه و مستحکم و مهم‌ترین مسائل و تحولات منطقه و نیز اهمیت اقدام مشترک با جامعه جهانی جهت تثبیت امنیت و ثبات منطقه بررسی شد».   انتهای پیام/م
بن زاید
11:50 - 4 بهمن 1398

0 بازدید



1 پاسخ