آخه وصل بودم دیشب ، صبح حتی 🥲#اینترنت
تصویر نمایه‌ی ‌صدام کن‌مری۲‌
صدام کن‌مری۲

@Callmemary2  •  6 خرداد 1405

بچه ها اولم گفتن بازگشایی پلتفرما تو فاز بعد انجام میشه احتمالا باید تاشنبه صبرکنیم#اینترنت
19:18 - 6 خرداد 1405

4 واکنش
936 بازدید



1 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌صدام کن‌مری۲‌
@Callmemary26 خرداد 1405
در پاسخ به
ازخودمم همینطوره ظهر وصل بودم از ظهر کلا قطعم ولی دوستم یه شهر دیگه وصله اصلا قطع نشده از دیروز پایدار شبکه فکرکنم مشکل داره درست میشه فردا پس فردا بلاخره ۸۰روز مدت کمی نیست قطع باشه#اینترنت