دقیقا اوضاع ویدئو و ماهوارهست! بگیرین حالا فعلا اشکال نداره اوناهم از همینجاها شروع شد. امکانش ۱ درصده ولی اگر شد که از این کشور بریم که هیچ راحت میشیم، ولی اگر نشد استارلینک دقیقا عین ماهواره همهگیر میشه. هیچکس دیگه ذره ای اعتماد راجع به #اینترنت بهتون نداره. این خط / این نشون ×