تصویر سربرگ نمایه‌ی ‌بهرام اسماعیلی‌
ب

بهرام اسماعیلی

@user177082277379
تاریخ پیوستن: بهمن 1404

بهرام اسماعیلی پاسخ داد

@user17078468994324 فروردین 1405
در پاسخ به
اولا 75 درصد نیست و بطور متوسط 55 درصد است دوما حقوق هیات علمی الان همسطح کارکنان بانک و سازمان تامین اجتماعی و حدود 70 درصد کارکنان نفت و گاز شدهقدری از خدا بترسید ، حقوق کارکنان کم است و باید افزایش پیدا کند ، افزایش حقوق هیات علمی را حمایت کنید و درخواست افزایش حقوق خودتان را هم داشته باشید
@user1770822773795 اردیبهشت 1405
با سلامببینید، ۷۵ درصد در آخر سال ۱۴۰۴ و ۲۰ در صد در سال ۱۴۰۵. یعنی حدود ۱۰۰ درصد.انصافا ما حقوق ۳۸ میلیون هیات علمی داشتیم و الان شده ۷۵ میلیون تومان. گفته اند اینکار مانع مهاجرت اساتید می شود.سوال:مثلا اساتید حوزه معارف را با اساتید علوم پایه میشه مقایسه کرد؟آیا باید دریافتی هردو، یکی باشه؟