اطلاعات سری را از طریق جارزنی سیاسی پيش فروش نکنید
دکترین نظامی- سیاسی آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی مبتنی بر "فریب و ابهام استراتژیک" و همچنین "پيش خرید اطلاعات" است.اما متأسّفانه دکترین نظامی- سیاسی ایران مبتنی بر "جارزنی سیاسی و پيش فروش اطلاعات سری" است.آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی از ایران مبتنی بر 'معادله مجهول" به مراتب بیشتر از ایران مبتنی بر "معادله معلوم" هراس دارند.از طریق نظارت پادمانی و داوطلبانه از تأسیسات هستهای تمام اطلاعات سری هسته ای و موشکی را به آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی پيش فروش کردیم. از طریق کنفرانسهای خبري لخت و عریان و همچنین نشست های دیپلماتیک بدون پیوست امنیتی ایران را از ابهام استراتژیک خارج کرده و "ایران مجهول را به ایران معلوم و شفاف" تبدیل کردیم.حال که در آستانه پیروزی هستیم دشمن با طرح فریب مذاکره و اشغال زمینی جزایر بدنبال پيش خرید اطلاعات سری است.کدام ارتش در جهان وجود دارد که طرح عملیاتی خود را قبل از اجرا لوح دهد. قسم حضرت عباس را قبول کنیم یا دم خروس را قبول کنیم.بالاخره مذاکره را قبول کنیم یا طرح حمله به جزایر را قبول کنیم.ترامپ با طرح دوگانه مذاکره- حمله زمینی بدنبال پيش خرید اطلاعات سری کشور و تبدیل تهدید به فرصت است.ترامپ در آستانه شکست قرار گرفته است برای برون رفت از وضع موجود بدنبال احیای طرح فریب استراتژیک و غافلگیری ایران است.برای اینکار با طرح مذاکره بدنبال سه هدف اساسی است:۱- مسئولین سیاسی و نظامی با هم ارتباط برقرار کنند تا آنها را شناسایی و ترور کند.
۲- انسجام اجتماعی و وحدت ملی را از بین ببرد. مردم و مسئولین در دفاع از کشور یکدست هستند و با هم وحدت دارند اما در مورد مذاکره چنددستگی و احتلاف نظر وجود دارد لذا دشمن بدنبال این است که انسجام اجتماعی و وحدت ملی را به تفرقه و اختلاف داخلی تبدیل کند.۳- مردم کف خیابان ها را خالی کنند و احساس کنند جنگ در حال تمام شدن است.هدف اصلی از طرح حمله زمینی به جزایر این است که اولویت نیروهای مسلح را به جزایر و همچنین محورهای غرب و جنوب شرق متمرکز کند. "دشمن بدنبال دستگیری مسئولین در تهران و اشغال صدا و سیما است."اشعال خارک یا جزایر دستآورد راهبردی برای نیل به پیروزی ندارد. از طرفی امکان حمله زمینی از محورهای غرب و شمالغرب و جنوبشرق و سایر محورها وجود ندارد اما امکان اشغال تهران با استفاده از لشکر درسایه و پنهان و همچنین نیروهای کلاسیک نامرئی که در تهران حضور دارند وجود دارد.دشمن نیروهای داخلی خود را در پوشش نیروهای بسیجی سازماندهی کرده است تا مردم فکر کنند اینها بسیجی هستند.دشمن منتظر ساعت صفر است، پس فریب دوگانه مذاکره- حمله زمینی نخوريد. نیروهای مسلح مراقب لشکر نامرئی و درسایه دشمن که ملبس به لباس و شکل و شمایل بسیجی هستند باشید.مردم هم خیابان را همانند تنگه احد خالی نکنید.مسئولیت تنگه هرمز با نیروهای مسلح است اما مسئولیت تنگه احد یعنی خیابان که از تنگه هرمز مهمتر است با مردم است.فتحالله کلانتری
12:43 - 5 فروردین 1405