درود به شرفت آقا جواد عزیز.از لابلای صحبتهای آقای قارایی در بخشهای مختلف مستندش هم عشق به وطن کاملا مشهود بود!هرکجا زیبایی میدید با شور و هیجان تمام توصیفش میکرد!و هرکجا عیب و ایرادی بود، دلسوزانه نقد میکرد...شکر خدا که ساخت این مستند بسیار زیبا و جذاب ادامه داره.خدا به امثال قارایی طول عمر با عزّت بده و سلبریتیهای متعهد رو زیاد کنه!