ادعاهای رسانههای معاند و بیگانه درباره حضور ۲۵۰ هزار نفری سلطنتطلبان در تجمع مونیخ، با شواهد میدانی و تصاویر واقعی همخوانی ندارد و افکارعمومی در فضای مجازی آن را با ادله و استدلال غیرقابل باور دانسته و رد کردند.
هر اتفاقی افتاد فقط خودتحقیری بکن که کار دیگری بلد نیستی!صدا و سیما اجازه داره بره وسط سیرک غربی یا اجازه کوادکوپتر هوا کنه!افراد بدتر از خودت میان فلهای تاییدت میکنند