
پاسخ داد
@mohammadreza_dehghan28 فروردین 1405مسئولان محترم! لااقل دلیل «توضیح ندادنتان» را توضیح دهید
مردم ایران در سردرگمی ناشی از سکوت مسئولان، نه خواهان افشای اسرار، بلکه خواستار تبیین «دلیل سکوت» و جلوگیری از خلق روایت دشمن در خلأ اطلاعاتی در روند اتفاقات جاری و مبحث مذاکرات هستند.
@user170910130533369000528 فروردین 1405در پاسخ بهصد رحمت به ظریف و روحانی حداقل یه چیزی گرفتن، برجام رو امضا کردن. این همه سال به اون بندگان خدا گیر دادیم.الان همه چیز بدیم در ازای چی؟