احسنت

@user170910063102794238111 فروردین 1405محتکران گرانفروشان و تراستی ها ریشه و بنیاد ناامنی اجتماعی و جنگ دوازده روزه و جنگ کنونی هستند با این جماعت چه کردند!؟ هیچ ! معلول باز تولید می شود علت ها باید نابود و اعدام شوند
@user170910063102794238110 فروردین 1405هر روز درمانده تر از دیروز بشن این آمریکا و اسرائیل به حق پنج تن
این خبر حذف شده است.
@user17091006310279423818 فروردین 1405آنچه فراموش شده شکم گرسنه است که پاشنه آشیل هر جنگی است
9**1408 بازنشر داد
@pax_persia8 فروردین 1405در پاسخ بهآمریکا باید با امپراطوی و نظام سلطه خودش خداحافظی و با جنگها و آشوبهای داخلی در کشور خودش سلام کنه.
9**1408 بازنشر داد
@user17727004482721 اسفند 1404یه نونوا ۴ تا نون رایگان میده میاد تو خبرای اصلی فارس ولی تصویب قطعنامه ضد ایرانی شورای امنیت هیچخبری ازش من نمیبینیم اینجا! مردم حق ندارن بدونن؟بعد طرف اومده میگه شما از روسیه نوکر میخوای نه شریک! فک کنم برعکس گفتی و ما ... هستیم تا شریک.الان یکی دیگه هم میاد میگه اینا که دیسلایک میزنن جاسوسن.
9**1408 بازنشر داد
@sarbazvelaiat21 اسفند 1404حضور در خیابان ها نباید کمرنگ شود. باید دانشجویان مومن در اطراف ایست های بازرسی که مدافعان امنیت برقرار کرده اند زنجیره انسانی تشکیل دهند. با این کار نقشه دشمنان خنثی خواهد شد.
@user170910063102794238119 اسفند 1404کاش خردی بود و نمی گذاشت کار به اینجا برسد حالا که کار به جنگ کشیده راهکاری به نام آتش بس دیگر کارساز نیست چون در آتش بس طرفین باید در استراتژی و دکترین خود تجدید نظر کنند و به صلح برسند! آیا دشمنی با امریکا و حذف اسرائیل در دکترین سیاسی جمهوری اسلامی تغییر می کند!؟ مأموریت اعتقادی چه می شود