14 خرداد 1405

روش استارلینک برای مشارکت در حمله نظامی آمریکا به ایران

گزارش اخیر رویترز و اعترافات ایلان ماسک نشان می‌دهد که استارلینک در ایران به عنوان شبکه‌ای پنهان برای جاسوسی و هدایت پهپادهای انتحاری ارتش آمریکا در جنگ ۴۰ روزه مورد استفاده قرار گرفته‌ است.
جریمه سنگین بزارید هرکس استارلینک داشته باشه ۱ ملیارد تومن جریمه میشه و هرکس فروشنده باشه ۳۰ ملیارد تومن جریمه میشه چهارتارو هم جریمه کنید ببینید دیگه کسی استفاده میکنه یا نه
09:21 - 14 خرداد 1405

22 واکنش
3811 بازدید