سلام...در خرداد جنگ اسراییل با کشورمان با اتش تهیه مستقیم رژیم صهیونیستی بود و الان نیروهای پیاده دشمن وارد جنگ با کشورمان شده اند....قایله این روزها ادامه جنگ ۱۲روزه هست....نباید اینجا هم کوتا بیایم و باید با ترکیب جنگی دشمنرو زمینگیر کنیم.....متاسفانه برخی فریب خوردگان در نقش پیاده نظام اسراییل وارد کیدان شده اند.....و نباید جلوی اینها کوتاه بیایم