اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

بسیج اقشار مسائل شهرستان را احصا و راهکار ارائه می‌دهند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: هر کدام از اقشار بسیج در شهرستان مسائل مربوط به گروه خود را احصا می کنند و راهکارهایی را برای رفع مشکل ارائه می دهند تا مشکلات مرتفع شوند.

بسیج اقشار مسائل شهرستان را احصا و راهکار ارائه می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، اجلاسیه مجمع بسیجیان استان تهران با حضور سردار کفیل رئیس مرکز راهبردی و اندیشه‌ورزی سازمان بسیج، حجت‌الاسلام سعادت نژاد مسئول نمایندگی اسبق ولی فقیه در سپاه قدس، سرهنگ پروین مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار استان تهران و جمعی از خانواده معظم شهدا برگزار شد.

در این مراسم که امروز در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران برگزار شد، مسئولان مجامع برتر بسیج و هیأت های اندیشه ورز برتر استان تهران تقدیر و از ۳ خانواده شهید مدافع حرم نیز تجلیل به عمل آمد.

سرهنگ پاسدار مجید امیر عبداللهیان معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) در این مراسم اظهار کرد: اجلاسیه مجمع بسیج اقشار استان تهران شامل برگزاری کارگاه های اندیشه ورز است که از مجمع های شهرستانی آغاز و طرح ها و برنامه های برگزیده را به مرکز استان ارسال می کنند.

وی افزود: طی هماهنگی ها و بررسی ها، طرح ها و برنامه های ارائه شده مورد بررسی قرار گرفتند و در نهایت طرح های برتر در مجمع عالی بسیج استان ارائه می شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع)استان تهران با اشاره به اقدامات ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، ادامه داد: بررسی مسائل در سطح شهرستان های استان، به ویژه بسیج اقشار در این اجلاسیه برنامه ریزی می شود.

وی خاطرنشان کرد: هر کدام از اقشار در شهرستان مسائل مربوط به گروه خود را احصا می کند و راهکارهایی را برای رفع مشکل ارائه می دهند؛ تا مشکلات مرتفع شوند. به همین ترتیب این برنامه در سطح استان برگزار می شود و برای برطرف کردن مشکلات و معضلات راهکارهایی ارائه می شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول