اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دوربین پایش تصویری در بازار تهران نصب می‌شود

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران با اشاره به اینکه بازار بر اساس مصوبات شورای امنیت کشور دارای رده حفاظتی مهم است، گفت: طرحی با محوریت قرارگاه ثارالله، واجا، فراجا و سپاه تهیه و نسبت به نصب دوربین های بازار اقدام می شود.

دوربین پایش تصویری در بازار تهران نصب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، در راستای دستور استاندار تهران مبنی بر تشکیل کارگروه‌های فنی و تخصصی در حوزه بازار برای رفع معضلات، دومین جلسه کارگروه امنیتی و انتظامی بازار به ریاست سید کمال سادات مشاور استاندار و مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران، اعضای کارگروه، هیئت امنای بازار و روسای اتحادیه ها تشکیل شد.

سادات در این جلسه با بیان اینکه در ۱۱۰ هکتار بازار بیش از ۶۰ هزار واحد صنفی وجود دارد، اظهار داشت: ضمن پیگیری مصوبات جلسه اول، در حوزه پایش تصویری و استقرار سامانه هوشمند باربران و ساخت پارکینگ و ساماندهی امور اتباع نظرات مطرح و تصمیمات اتخاذ شد.

وی ادامه داد: در زمینه نصب دوربین و پایش تصویری مقرر شد طرحی با محوریت قرارگاه ثارالله، واجا، فراجا و سپاه تهیه و نسبت به نصب دوربین های بازار اقدام شود.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران عنوان کرد: با توجه به اینکه اعتباراتی برای نصب دوربین ها لازم است و بازار بر اساس مصوبات شورای امنیت کشور دارای رده حفاظتی مهم است از این ظرفیت از طریق شهرداری و اوقاف استفاده شود، چراکه ۲۶ هزار واحد صنفی بازار در مدیریت اوقاف است و شهرداری تهران با ساخت پاساژهایی بازار را توسعه داده و هیئت امنا و اتحادیه های اصناف، اعتبارات لازم را تامین و تخصیص دهند.

سادات سپس گفت: در مورد ترافیک خیابان های اطراف بازار که روزانه یک و نیم میلیون تا چهار میلیون تردد گزارش شده و به طور متوسط دو میلیون نفر در بازار اعم از کسبه، مردم و صنوف مراجعه دارند، مقرر شد در این مورد در کارگروه مربوطه تصمیم گیری لازم انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: مقرر شد بین ساعات ۸ تا ۱۸ بارانداز کالا ممنوعیت داشته باشد و در ساعات دیگر نسبت به تخلیه بار اقدام شود و پلیس راهنمایی و رانندگی و راهور نظارت کافی بر این موضوع داشته باشند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول