اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات خودرو در اندیشه

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات خودرو خبر داد و گفت: اموالی از قبیل سوئیچ، چاقو، انواع پیچ گوشتی، آچار و سیم خم شده مورد استفاده برای بازکردن درب خودروها از این سارق کشف شد.

دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات خودرو در اندیشه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های سریالی داخل خودرو در شهریار، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: ماموران کلانتری ۱۲ اندیشه حین گشت‌زنی در یکی از خیابان‌های شهر به یک نفر مظنون شده و در حال سرقت از صندوق عقب یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در اقدامی غافلگیرانه متهم را دستگیر و جهت تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهریار افزود: در بازرسی از کیف وی، اموال سرقتی از قبیل یک عدد سوئیچ پژو ۲۰۶، یک عدد سوئیچ پژو ۴۰۵، ۵ عدد کلید متفرقه، ۵ عدد انگشتر، یک قبضه چاقو، انواع پیچ گوشتی و آچار، سیم خم شده مورد استفاده در بازکردن درب خودروها کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌های تکمیلی ماموران به جرم خود مبنی بر ۱۲ فقره سرقت داخل خودرو در مناطقی از شهریار اعتراف کرد.

فتاحی با هشدار به شهروندان، گفت: در جهت پیشگیری از سرقت به توصیه و هشدارهای پلیسی توجه داشته و در صورت اطلاع از هر گونه سرقت و یا ترددهای افراد مشکوک و ناشناس مراتب را با شماره تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

پایان پیام/۶۷۰۷۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول