اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ادارات، مدارس و دانشگاه‌های تهران شنبه تعطیل شد/ کاهش زمان فعالیت بانک‌ها

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران گفت: با توجه به برودت سرما و کاهش دما و جهت مدیریت بهینه مصرف گاز، فردا ادارات، مدارس و دانشگاه‌های استان تهران تعطیل شدند.

ادارات، مدارس و دانشگاه‌های تهران شنبه تعطیل شد/ کاهش زمان فعالیت بانک‌ها

به گزارش خبرگزار فارس از تهران، با توجه به برودت سرما و کاهش دما و جهت مدیریت بهینه مصرف گاز، فردا ادارات، مدارس و دانشگاه‌های استان تهران تعطیل شد.

قدرت‌الله شفیقی، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران در رابطه با وضعیت تعطیلی ادارات استان تهران اظهار کرد: با توجه به برودت سرما و کاهش دما و جهت مدیریت بهینه مصرف گاز، همچنین به خاطر جلوگیری از افت فشار گاز و رعایت حال مردم خصوصا در استان‌های شمالی و شمال شرقی، فردا تمام دستگاه‌های اجرایی استان تهران تعطیل می‌باشند.

وی ادامه داد: همچنین کلیه مراکز آموزشی و مدارس و دانشگاه‌ها، به جز مقطع پایه ۱۲ به علت امتحانات سراسری، فردا تعطیل هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران شفیقی افزود: ساعات کلیه شعب بانکی نیز از ساعت ۹ تا ۱۳ است. واحدهای ستادی بانک ها، به جز واحدهای پشتیبان که کارشان رائه سرویس‌های غیرحضوری است، تعطیل هستند.

شفیقی گفت: کلیه سیستم های گرمایشی ادارات دولتی، اعم از گازی، برقی و گازوئیلی باید خاموش باشند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول