اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

استاندار تهران: حضور شبانه روزی و جهادی نیروی انتظامی قابل تقدیر است/ روایت سازی کذب رسانه‌های بیگانه از خبرهای مختلف

استاندار تهران با تقدیر از حضور شبانه روز و جهادی نیروی انتظامی گفت: دشمن در خط خبری خود دنبال روایت های کذب در موضوعات مختلف است و رسانه های بیگانه نیز به این موضوع دامن زدند.

استاندار تهران: حضور شبانه روزی و جهادی نیروی انتظامی قابل تقدیر است/ روایت سازی کذب رسانه‌های بیگانه از خبرهای مختلف

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، محسن منصوری استاندار تهران صبح امروز در حاشیه صبحگاه مشترک یگان ویژه شرق استان تهران که به مناسبت هفته فراجا در ستاد این فرماندهی واقع در ورامین برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجموعه نیروی انتظامی شرق استان تهران، یگان رزم بسیار خوب و توانمندی دارند که انصافا ماموریت خودشان را به خوبی پیش بردند.

وی گفت: در تجهیز لجستیک فرماندهی انتظامی شرق استان تهران موفق به احداث مجموعه ها و مراکزی همچون ساختمان ها و کلانتری ها شدیم که این مسیر باید ادامه پیدا کند.

استاندار تهران افزود: بخشی از حمایت ها هم حمایت های معنوی است که بر حسب وظیفه باید خدمت این عزیزان باشیم، تمام دستگاه های مجموعه شرق استان تهران مثل شهرداری ها، فرمانداری ها و سایر ادارات موظف به پشتیبانی از مجموعه نیروی انتظامی هستند.

منصوری با اشاره به مطلب کذبی که در برخی از رسانه های بیگانه به نقل از وی منتشر شده، بیان کرد: در نشستی که روز گذشته در فرماندهی انتظامی غرب استان تهران داشتیم، اعلام کردم؛ مجموعه نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی، مجاهدت، کار انقلابی و مومنانه برخی کمبودهای احتمالی را در حوزه های مختلف جبران می‌کند، که این حرف بنده دلالت بر کار و تلاش شبانه روزی داشت به گونه ای که عرض کردم شهادت می‌دهم که خیلی از نیروهای انتظامی چندین روز منزل نرفته و متعهدانه و شبانه روز پای کار ماموریت خودشان هستند که برخی از رسانه ها این مهم را تحریف کردند.

وی تصریح کرد: اینکه عرض کردم تلاش عزیزان مجموعه نیروی انتظامی احتمالا برخی کمبودهای احتمالی را جبران می‌کند رسانه های بیگانه این طور نقل کردند که ما در حوزه مواجهه با اغتشاشات دچار کمبود هستیم که این یک نقد کاملا غلط و کذب است.

استاندار تهران در ادامه گفت: اینکه از حضور شبانه روزی پلیس تشکر کردیم به این طریق روایت کردند که پلیس فرسوده شده چون شبانه روزی کار کرده است و حتما این مهم باید اصلاح شود که در واقع یک روایت سازی غلط بوده است، دشمن در خط کاری و خبری خود دنبال روایت های کذب در موضوعات مختلف است و رسانه های بیگانه نیز به این موضوع دامن زدند.

منصوری ادامه داد: آنچه که در آن جلسه قید و ذکر شد تماما مبنی بر حضور شبانه روز و جهادی نیروی انتظامی در میدان بود که این حضور شبانه روزی قابل تقدیر است اما متاسفانه در دو بخش قلب واقعیت کردند یک بخش اینکه ما کمبود در حوزه زیر ساخت ها داریم و  این را پر رنگ کردند و بخش دوم این بود که نیروی انتظامی فرسوده شده است، که واقعا باید این مهم اصلاح شود، در واقع آنچه بیان شد تقدیر از حضور شبانه روزی مجموعه فراجا در غرب استان تهران و استان تهران بود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول