اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کلنگ «امید و افتخار» در نفرآباد، زمین‌ زده شد/ امضای تفاهم‌نامه شهرداری تهران و حرم حضرت عبدالعظیم برای ساخت هزار مسکن

همزمان با آیین کلنگ‌زنی طرح بازآفرینی محله «نفرآباد» در راستای پروژه‌های «امید و افتخار» شهرداری، تفاهم‌نامه مشارکت ساخت 1000 واحد مسکن بین آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) و شهرداری تهران امضا شد.

کلنگ «امید و افتخار» در نفرآباد، زمین‌ زده شد/ امضای تفاهم‌نامه شهرداری تهران و حرم حضرت عبدالعظیم برای ساخت هزار مسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، تفاهم‌نامه مشارکت ساخت پروژه‌های مسکن، ظهر امروز مابین آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) و شهرداری تهران در شهرری امضا شد به طوری که تأمین زمین برعهده آستان و ساخت پروژه برعهده شهرداری است.

همچنین آیین کلنگ زنی طرح احیاء و بازآفرینی نفرآباد که حدود ۳۰ سال فریز شده بود، با حضور حجت‌الاسلام سید علی قاضی‌عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، علیرضا زاکانی شهردار تهران، چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران، حمید زمانی فرماندار ویژه شهرستان ری، جعفر شربیانی رئیس شورای اسلامی شهرستان ری و جمعی دیگر از مسؤولان در این محله ۴۰۰ ساله برگزار شد.

ساخت یک‌هزار واحد مسکونی با تکنولوژی جدید صنعتی

سید مهدی هدایت سرپرست سازمان نوسازی شهرداری تهران در این آیین با اشاره به پروژه‌های «امید و افتخار» مدیریت شهری اظهار کرد: براساس این تفاهمنامه پروژه احداث یک‌هزار واحد مسکونی و طرح‌های زیرساختی، مجموعه ورزشی، زائرسرا و غیره در زمین‌های موقوفه آستان اجرا می‌شود.

وی گفت: وزارت دفاع سرمایه گذاری خوبی در بحث صنعتی سازی انجام داده است و طی جلسه‌ای که مسؤولان این وزارتخانه داشتیم، قرار است هزار واحد مسکونی با تکنولوژی جدید صنعتی ساخته شود که تلاش می‌کنیم زمان شروع ساخت تا زمان تحویل کلید، بیشتر از یک سال طول نکشد و به موقع واحدها را به آستان تحویل دهیم.

سرپرست سازمان نوسازی شهرداری تهران با بیان اینکه امروز عملیات ۵ هزار واحد از پروژه‌های قرارگاه مسکن آغاز شد، افزود: امروز همچنین حدود ۲۵۰ میلیارد تومان پروژه زیرساختی در نفرآباد عملیاتی می‌شود.

هدایت بیان کرد: پروژه های زیرساختی، خدماتی، رفاهی و ۳۵ پروژه مسکونی با مشارکت بنیاد مسکن در نفرآباد کلنگ زنی شد که با معماری ایرانی اسلامی طراحی شده و در جوار حرم سیدالکریم در حدود ۲ الی ۳ سال به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/ ت 31

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول