اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اشتغال‌زایی 37 نفر در روستا‌های قرچک

بخشدار مرکزی گفت: در ۵ ماه اخیر توسط بنیاد برکت، ۳ میلیارد تومان تسهیلات زود بازده صرف اشتغال زایی بیش از ۳۷ نفر از مردم روستاهای بخش مرکزی شده است.

اشتغال‌زایی 37 نفر در روستا‌های قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، مجید قیصرپناه بخشدار مرکزی قرچک در خصوص برنامه های عمرانی ویژه هفته دولت در روستاهای شهرستان قرچک اظهار کرد: بهره برداری از پروژه آسفالت روستای ولی آباد با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون تومان و بهره برداری از طرح روشنایی راه اصلی باقرآباد به روستای صالح آباد به طول پنج کیلومتر که از خواسته و مطالبه بیش از ۵۰ ساله مردم روستای صالح آباد بوده با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان از اقدامات عمرانی می باشد.

وی در رابطه با برنامه های فرهنگی اجتماعی نیز گفت: در ایام هفته دولت ویژه برنامه سوگواره حسینی در روستای قشلاق دوم، مسابقات ورزشی بومی محلی ویژه اهالی روستای داودآباد، ارائه خدمات پزشکی و درمانی رایگان با حضور گروه جهادی پزشکی شهید کاظمی آشتیانی در روستاهای داودآباد و قشلاق دوم، اجرای طرح کنترل و غربالگری دیابت، فشار خون، ویزیت و مشاوره پزشکی بصورت رایگان ویژه اهالی روستاهای داودآباد، محمدآباد، ولی آباد و قشلاق جیتو و دیدار با خانواده های شهدای روستایی انجام خواهد شد.

بخشدار مرکزی قرچک در ادامه بیان کرد: در ۵ ماه اخیر توسط بنیاد برکت، ۳ میلیارد تومان تسهیلات زود بازده صرف اشتغال زایی بیش از ۳۷ نفر از مردم روستاهای بخش مرکزی شده است.

قیصرپناه ضمن اشاره به اجرا شدن بعضی از طرح ها در هفته دولت بیان داشت: نزدیک ۱۷ میلیارد تومان در این ۵ ماه کار عمرانی انجام دادیم که برخی از آنها در هفته دولت افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول