اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

همه راه‌های مواصلاتی در استان تهران باز است/ شهروندان از تردد غیرضروری خودداری کنند

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با بیان اینکه هم اکنون هیچ مسیر مسدود در محورهای استان تهران نداریم، گفت: هشدارهای هواشناسی برای امشب و فرداشب نیز وجود دارد و توصیه می‌شود شهروندان از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

همه راه‌های مواصلاتی در استان تهران باز است/ شهروندان از تردد غیرضروری خودداری کنند

عادل مصدقی معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران با اشاره به وقوع سیلاب و وضعیت جاده‌ها اظهار کرد: باتوجه به هشدار نارنجی سازمان هواشناسی، راهداری استان با ۱۲۰ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین و ۴۵۰ نیرو در ۱۲ شهرستان از شب گذشته در حال آماده باش بودند. 

وی گفت: از حدود ساعت ۳۰ دقیقه بامداد امروز، بارش‌های رگباری و سیل‌آسا شروع شد و در شهرستان‌های شمیرانات، پردیس، دماوند و پاکدشت شاهد ریزش سنگ‌ها، جاری شدن رسوبات همراه با گل و لای و چوب و درخت و تخریب تابلوهای علائم راهنمایی بودیم.

معاون راهداری استان تهران با بیان اینکه هیچ راه مسدود در استان نداریم، تصریح کرد: با تلاش‌های انجام گرفته، همه محورهای برون‌شهری اصلی و فرعی در استان تهران باز و ترددها برقرار است و در برخی مسیرها مانند محور تهران-مشهد در محدوده شهرستان پاکدشت و مسیر روستایی بخش رودهن در شهرستان دماوند بخش‌هایی دچار تخریب شده که تردد کند است و همکاران درحال ایمن‌سازی هستند.

مصدقی با اشاره به سیلاب امامزاده داود بیان کرد: با اینکه بخش کن امامزاده داود خارج از حوزه راهداری است، هم اکنون ۵ دستگاه ماشین آلات به همراه نیروهای امدادی در حال ریزش برداری و کمک به آسیب دیدگان در این منطقه هستند. 

وی ادامه داد: محور هراز در محدوده استان مازندران مسدود است اما در محدوده استان تهران مشکلی وجود ندارد و شهروندان برای تردد به استان‌های شمالی بهتر است از محور فیروزکوه یا آزادراه تهران-شمال حرکت کنند. 

معاون راهداری استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: هشدارهای هواشناسی برای امشب و فرداشب نیز وجود دارد و نیروهای امدادی همچنان درحال آماده هستند لذا شهروندان طی ۴۸ ساعت آینده از تردد‌های غیرضروری خودداری کنند. 

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول