اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

پیش‌بینی وزش باد شدید در تهران

مدیرکل هواشناسی استان تهران با اعلام هشدار سطح زرد از وزش باد شدید به ویژه در نیمه جنوبی و گاهی وزش موقتی باد خیلی شدید و خیزش گردوخاک خبر داد.

پیش‌بینی وزش باد شدید در تهران

مجتبی جلالی مدیرکل هواشناسی استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران اظهار کرد: براساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران طی ۵ روز آینده همراه با وزش باد و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید به ویژه در نیمه جنوبی با احتمال وزش موقتی باد خیلی شدید و خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: از بعدازظهر امروز در پاره‌ای از نقاط به ویژه در ارتفاعات افزایش ابر و گاهی رگبار پراکنده مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی استان تهران ضمن اعلام هشدار سطح زرد با اشاره به سرعت وزش باد افزود: به‌دلیل وزش باد شدید و گاهی خیلی شدید احتمال شکستن درختان فرسوده و نهال‌ها و آسیب‌ به سازه‌های موقت، خطر سقوط اجسام و کاهش دید افقی وجود داشته و توصیه می‌شود علاوه بر محکم کردن سازه‌ها و گلخانه‌ها، از پروازهای سبک و کوهنوردی و تردد از کنار سازه‌های ناتمام پرهیز شود.

جلالی تصریح کرد: طی امروز تا صبح فردا کاهش نسبی دما و در ارتفاعات با یخبندان شبانه سطح زمین و از سه‌شنبه به تدریج افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول