اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تردد پرحجم در آزادراه‌ تهران- شمال/ وضعیت ترافیک خروجی‌های پایتخت

معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با تشریح وضعیت ترافیک خروجی‌های پایتخت از بار ترافیکی سنگین در آزادراه‌ تهران- شمال و محور هراز خبر داد.

تردد پرحجم در آزادراه‌ تهران- شمال/ وضعیت ترافیک خروجی‌های پایتخت

عادل مصدقی معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار کرد: در استان تهران بیش از ۳۰ دوربین نظارتی وجود دارد و بر اساس مشاهدات همچنان بار ترافیکی از محورهای استان تهران به دیگر استان‌ها مشاهده می‌شود.

وی گفت: سنگین‌ترین ترافیک در محور هراز و محدوده مشا تا امامزاده هاشم است.

مصدقی بیان کرد: تردد پرحجم اما روان در آزاد راه‌های تهران- شمال و تهران- قم هم وجود دارد و هموطنان در حال خروج از استان تهران هستند.

معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران اضافه کرد: در آزاد راه تهران- پردیس محدوده عوارضی نیز شاهد بار ترافیکی سنگین هستیم.

مصدقی تصریح کرد: امیدواریم مسافران به ویژه رانندگان با رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی، سفر سالم و شادی را داشته باشند.

وی به شرایط جوی راه‌های استان تهران اشاره و گفت: بر اساس هشدار زردی که سازمان هواشناسی اعلام کرده در آینده نزدیک، شاهد بارش باران و در ارتفاعات بارش برف در استان تهران خواهیم بود.

معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران ادامه داد: مسافران حتما تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ و وسایل گرم را در طول سفر به همراه داشته باشند.

مصدقی عنوان کرد: همکاران ما در طول شبانه روز با سامانه ۱۴۱ در خدمت هموطنان هستند و مسافران قبل از عزیمت به جاده ها از وضعیت راه‌ها و جوی با خبر شوند.

انتهای پیام/۶۷۰۲۹/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول