اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

توطئه دشمن را با روشنگری و جهاد تبیین باید خنثی کرد

امام جمعه گلستان گفت: در برابر هجمه‌ها و تهمت‌های دشمن، باید ایستاد و باروشنگری و جهاد تبیین توطئه‌ها را خنثی کرد.

توطئه دشمن را با روشنگری و جهاد تبیین باید خنثی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهارستان، حجت السلام محمود نورپور امام جمعه گلستان، در خطبه نمازعبادی و سیاسی جمعه این هفته با گرامیداشت سالروز قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن ماه، اظهار کرد: در شهر تبریز، با دعوت آیت الله قاضی طباطبایی و ۱۰ تن دیگر از علمای بزرگ شهر، قیام و به سیاست ها و رفتارهای ظالمانه پهلوی اعتراض کردند و نگذاشتند یاد و خاطره شهدای ۱۹ دی ماه قم فراموش شود.

وی با اشاره به بیانات اخیرمقام معظم رهبری(مدظله العالی) به مناسبت قیام مردم تبریز، بیان کرد: دشمنان ایران اسلامی برای رسیدن به مقاصد شومشان از هر وسیله ای استفاده می کنند، دروغ می گویند، تهمت می زنند، تخریب می کنند، به ارکان انقلاب، به مجلس، شورای نگهبان، سپاه عزیز و مقتدر و حتی شهید حاج قاسم سلیمانی، روحانیت و حوزه های علمیه تهمت می زنند، باید مردم عزیز و جوانها در برابر این هجمه ها و تهمت ها بایستند و توطئه دشمن را با جهاد تبیین خنثی کنند. 

امام جمعه گلستان تاکید کرد: ببینید دشمن کدام نقطه را هدف گرفته و شما در نقطه مقابل آن حرکت و عمل کنید، دشمن، امروز افکار عمومی به ویژه فکر و ذهن جوانها را هدف گرفته است تا با هزینه کردن میلیاردها دلار مردم و جوانان را از مسیر انقلاب برگرداند.

حجت الاسلام نورپور با بیان اینکه مقام معظم رهبری فشار اقتصادی و عملیات رسانه ای را دو ابزار اصلی استکبار برای جداکردن مردم از نظام و دستکاری در فکر آنها برشمرده، تصریح کرد: دشمن برای رسیدن به مقاصد شومشان از هر وسیله ای استفاده می کنند، دروغ می گویند، تهمت می زنند، تخریب می کنند، به ارکان انقلاب، به مجلس، شورای نگهبان، سپاه مقتدر و حتی شهید حاج قاسم سلیمانی، روحانیت و حوزه های علمیه تهمت می زنند، باید مردم عزیز و جوانها در برابر این هجمه ها و تهمت ها بایستند و توطئه دشمن را با جهاد تبیین خنثی کنند.

وی تصریح کرد: همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند، راه مقابله با فشار اقتصادی و خنثی کردن تحریم ها از طریق تقویت تولید و تحرک اقتصادی و رفع موانع تولید است.

امام جمعه گلستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با این حجم از دشمنی ها علیه انقلاب  اسلامی،گفت: این انقلاب زنده و زاینده بوده و خاری در چشم استکبار جهانی است، انقلاب اسلامی که کمر استکبار و استعمار را شکسته و دشمنان را مأیوس کرده، با گذشت ۴۳ سال از عمر انقلاب هنوز زنده  بوده و در دل مردم جای دارد، هم زنده است و هم تاثیر گذار در دنیا، لذا با آن دشمنی می کنند.

حجت الاسلام نورپور، باتسلیت سالروز شهادت آیت الله شیخ فضل الله محلاتی و گرامیداشت روز روحانیت، اذعان کرد: حوزه های علمیه و روحانیت تشیع همیشه در طول تاریخ طرفدار مردم عزیز و پاسدار و سرباز اسلام و مکتب سرخ شیعه بوده و هست، لذا در دوران غیبت صغری و کبری تا به امروز این روحانیت و مراجع معظم تقلید بوده اند که اسلام را حفظ کرده اند و مرزهای اعتقادی شیعه را حراست نموده اند و در این راه هزاران هزار شهید داده اند.

وی ادامه داد: در همین دفاع مقدس حوزه های علمیه قریب به ۴ هزار شهید روحانی تقدیم کرده اند و چه زیبا امام به عرش سفر کرده در منشور روحانیت فرمودند؛ سلام بر حماسه سازان همیشه جاوید روحانیت که رساله علمیه و عملیه خود را به دم شهادت و مرکب خون نوشته اند و بر منبر هدایت و وعظ و خطابه ناس از شمع حیاتشان گوهر شب چراغ ساخته اند.

امام جمعه گلستان خاطر نشان کرد: شما مردم انقلابی و متدین بدانید که دشمنان اسلام امروز به شدت روحانیت اصیل، انقلابی و ولایی را تخریب می کنند، امابا روحانیت طرفدار تشیع لندنی کاری ندارند و در فضای مجازی و در فضای حقیقی از هر راه ممکن استفاده می کنند تا مردم را نسبت به اسلام و انقلاب اسلامی بدبین و دلسرد کنند، باید مراقب رفتار و تحرکات دشمنان  بود.

انتهای پیام /۶۷۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول