اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کشف یک قبضه سلاح جنگی در شهرری/ ۳ شرور دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف یک قبضه سلاح جنگی و دستگیری شرور سابقه دار در کهریزک خبر داد.

کشف یک قبضه سلاح جنگی در شهرری/ ۳ شرور دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۰ کهریزک با رصدهای میدانی مطلع شدند ۲ شرور محله کهریزک  پس  از کری خوانی با یکدیگر قصد نزاع  و درگیری دارند.

وی با اشاره به اینکه  تردد هر ۲ شرور تحت کنترل در آمد، افزود: متهمان قبل از رسیدن به محل قرار دستگیر و در بررسی های بیشتر از خودروی یکی از آنان ک قبصه سلاح جنگی  به همراه ۴ فشنگ کشف شد.  

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اعلام به اینکه متهم دستگیر شده سابقه دار بوده و  دارای سوابق متعدد شرارت و سرقت است، اعلام داشت:  با تکمیل تحقیقات پلیسی این شرور سابقه دار  تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری ۳ شرور در میدان ری

جلیلیان در ادامه بیان داشت: عوامل گشت کلانتری ۱۳۱ شهرری در حال گشت زنی در محدوده میدان شهر ری شخصی قمه به دست را که درحال درگیری با ۲ مرد  مشاهده می  کنند.

وی با اشاره اینکه این امر این شخص با ایجاد رعب و وحشت نظم عمومی را برهم شده بود، افزود: ماموران با مشاهده موضوع بلافاصله وارد عمل شدند و طی یک عملیات ضربتی متهم قمه بدست را خلع سلاح و هر 3مرد  را دستگیر و به کلانتری ۱۳۱ شهرری انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه بیان داشت: با بررسی سوابق این افراد، مشخص شد که هر ۳ متهم از افراد شرور و سابقه دار بوده و پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده در اختیار  مراجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس ری با تمام توان در حفظ امنیت، آسایش و امنیت شهروندان تلاش می کند و به هیچ عنوان به اینگونه افراد اجازه نخواهیم داد تا در جامعه قدرت نمایی کرده و امنیت مردم را به مخاطره بیندازند.

انهدام باند زورگیران شهرستان ری

 فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۶ حسن آباد در حال گشت زنی در محور حسن آباد بودند که به راننده و ۲ سرنشین یک دستگاه خودروی پراید که با سرعت بالایی در حال حرکت بود مشکوک شدند.

وی افزود: طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه خودرو متوقف و در بررسی از داخل خودرو مشخص شد که یکی از اتباع کشورهای همسایه  در کف خودرو خوابیده و خود را از انظار پنهان کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ابراز داشت: در تحقیقات اولیه به دست آمد، متهمان، تبعه کشورهای همسایه را به عنوان مسافر سوار بر خودروشان کرده و پس از زورگیری،  وی را مجبور به پنهان شدن کرده اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بررسی های  بیشتر اموال مال باخته کشف و متهمان به بزه انتسابی اعتراف کردند، ادامه داد: با انتقال متهمان به کلانتری در تحقیقات اولیه مشخص شد یکی از متهمان سابقه دار بوده و با استفاده از کلاه گیس چهره خود را تغییر داده است.

سرهنگ جلیلیان در پایان خاطر نشان کرد: با تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی، تحقیقات پلیسی برای کشف سایر جرائم احتمال متهمان ادامه دارد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول