اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مرجعیت فرهنگ و هنر به اداره ارشاد بازگردانده شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران گفت: باید مرجعیت فرهنگ و هنر به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بازگردانده شود تا بتوانیم از اعتبارات آنها استفاده کنیم لذا تلاش هایی انجام گرفته تا برای بازسازی مجتمع های فرهنگی هنری در بودجه دولت دیده شود.

مرجعیت فرهنگ و هنر به اداره ارشاد بازگردانده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، محمد خراسانی زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران صبح امروز در نشست هم اندیشی با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه دشت ورامین اظهار کرد: بودجه اعلامی توسط مجلس ۱۰۰ درصد عملیاتی نیست، بیشتر بودجه وزارت ارشاد صرف حقوق و مزایای کارمندان می شود، باید خانواده فرهنگ و هنر در کنار هم قرار گیرند تا با توسعه و مدیریت فرهنگ هنر در استان تهران موفق باشیم.

وی گفت: باید مرجعیت فرهنگ و هنر به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بازگردانده شود تا بتوانیم از اعتبارات آنها استفاده کنیم، تلاش هایی انجام گرفته تا برای بازسازی مجتمع های فرهنگی هنری در بودجه دولت دیده شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران افزود: مشکل مجتمع فرهنگی و هنری ژولیده ورامین باید رفع شود، اصحاب رسانه باید کمک حال اداره ارشاد اسلامی باشند، پیگیری لازم در خصوص تعمیر خانه فرهنگ و هنر ولیعصر انجام شده است، اصحاب فرهنگ و هنر باید مطالبه گر باشند و خواسته های خود را مطالبه کنند. 

خراسانی زاده بیان کرد: نمایندگان اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه باید تقش خود را به خوبی ایفا کنند، مردم باید از طعم شیرین فرهنگ و هنرهای نمایشی استفاده بهینه ببرند، بنده بر اساس وظیفه قانونی خودم پیگیر مشکلات اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه خواهم بود.

وی تاکید کرد: بر اساس وظیفه در حوزه موسیقی پیگیری خواهم کرد تا به نحو احسن برگزار شود حتی در این مسیر بنده را مقصر برگزاری جلوه خواهند داد چرا که حاشیه هایی در برگزاری برنامه های موسیقی وجود دارد، انجمن موسیقی باید ورود ۱۰۰ درصدی داشته باشند تا در مقابل حاشیه قرار نگیرند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران خاطرنشان کرد: باید کانون های فرهنگی و هنری مساجد دوباره به فعالیت اصلی خود بازگردد، در سفر استانی رئیس جمهور در بودجه ۱۴۰۱ بودجه های کانون فرهنگی مساجد دیده شده و با تمام وجود مشکلات هنرمندان را پیگیری خواهم کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول