اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

صنایع تبدیلی کشاورزی در شهرک صنعتی قرچک به هر میزان لازم باشد، انجام می‌شود

مدیر جهاد کشاورزی استان تهران گفت: در خصوص صنایع تبدیلی کشاورزی در شهرک صنعتی شهرستان قرچک، به هر میزانی که به احداث نیاز داشته باشیم، مشکلی برای احداث این واحدها وجود ندارد.

صنایع تبدیلی کشاورزی در شهرک صنعتی قرچک به هر میزان لازم باشد، انجام می‌شود

ایوب فصاحت مدیر جهاد کشاورزی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قرچک اظهار کرد: در جلسه ای که با عنوان ستاد رفع موانع و تسهیل اراضی در شهرستان قرچک تشکیل شد، به حل مشکلات تخصیص اراضی برای شهرک صنعتی این شهرستان پرداختیم‌.

وی گفت: حدود ۲۰۰ هکتار از اراضی شهرک صنعتی قرچک نیازمند صدور هلوگرام است که در دست بررسی است.

مدیر جهاد کشاورزی استان تهران ادامه داد: به حمد الهی کمتر از یک ماه، تخصیص در بخش جهاد کشاورزی پیگیری می‌شود و با سرعت فعالیت‌ها آغاز می‌شوند؛ تاکنون حدود ۲۳ هکتار روند تخصیص و واگذاری آن طی شده‌ است و این موضوع نیاز به تشکیل جلسات متعددی است.

فصاحت بیان کرد: تکلیف ۶۵ هکتار از اراضی که باقی مانده‌ به مدت دو ماه مشخص و برطرف خواهد شد و به امید خدا مشکلات مجموعه شهرک صنعتی شهرستان قرچک‌ از باب تخصیص اراضی مرتفع خواهد شد.

وی در خصوص صنایع تبدیلی کشاورزی اذعان کرد: در مجموعه صنایع تبدیلی_تکمیلی در حوزه کشاورزی به هر میزانی که معرفی داشته‌ باشیم، قابلیت اجرایی شدن را دارا هستیم و از نظر من و کارشناسان این عرصه، همان مکانی که برایش در نظر گرفته می‌شود قابلیت اجرایی را دارد و نیازی به مجزا کردن صنایع تبدیلی کشاورزی از بخش‌های دیگر نیست.

مدیر جهاد کشاوزی تهران در پایان تاکید کرد: در خصوص صنایع تبدیلی کشاورزی در شهرک صنعتی شهرستان قرچک، به هر میزانی که به احداث نیاز داشته باشیم و آن‌ها را معرفی کنیم، باز هم مشکلی برای احداث این واحدها وجود ندارد.

انتهای پیام /۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول