اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ممنوعیت هرگونه جابه جایی آرد خبازی در شهرستان ورامین/ شناسایی ۱۱ نانوایی متخلف

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین با اشاره به ممنوعیت هرگونه جابجایی آرد خبازی در ورامین گفت: در صورت مشاهده چنین تخلفاتی سهمیه آرد واحد نانوایی قطع خواهد شد.

ممنوعیت هرگونه جابه جایی آرد خبازی در شهرستان ورامین/ شناسایی ۱۱ نانوایی متخلف

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حسن میرزایی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین صبح امروز در جلسه کارگروه آرد و نان با هدف ارتقاء کیفیت و ساماندهی واحدهای نانوایی، با اشاره به ممنوعیت هر گونه جابه جایی آرد خبازی بدون هماهنگی با واحد بازرسی و نظارت تاکید و اظهار کرد: در صورت مشاهده چنین تخلفاتی سهمیه آرد واحد نانوایی قطع خواهد شد.

وی در ادامه بر تشدید نظارت ها و بازرسی ها تاکید کرد و گفت: با تشکیل گشت های مشترک بازرسی و نظارت و حضور مستقیم اعضاء کارگروه در واحدهای صنفی نانوایی، ۲۹۲ مورد بازرسی صورت گرفت که از این تعداد ۱۱ نانوایی متخلف کشف شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین افزود: ساماندهی، تامین و توزیع آرد و نظارت بر کیفیت و پخت نان باید از اولویت های مهم کارگروه آرد و نان و کمیته نظارت این شهرستان درجهت رضایتمندی شهروندان باشد.

میرزایی بیان کرد: رعایت کردن ضوابط و دستورالعمل‌های بهداشتی در ایام کرونا توسط نانوایی ها از ضروریات است و از کمیته نظارت و بازرسی بهداشتی می خواهیم تا به این مهم توجه ویژه کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول