اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

افتتاح ۴۴۱ پروژه در استان تهران به مناسبت هفته دولت/ گسترش حمل و نقل ریلی برای شهرهای اقماری

استاندار تهران گفت: به مناسبت هفته دولت ۴۴۱ پروژه بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان با اشتغال زایی ۴ هزار و ۸۷۱ نفر در حوزه‌های عمرانی و بهداشتی و آموزشی در نظر گرفته شده است که پویایی و همکاری دستگاه‌ها و فرمانداری‌ها را نشان می‌دهد و امیدوار کننده است.

افتتاح ۴۴۱ پروژه در استان تهران به مناسبت هفته دولت/ گسترش حمل و نقل ریلی برای شهرهای اقماری

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، امروز دوشنبه ۱ شهریور ماه به مناسبت هفته دولت جلسه‌ای به صورت ویدئو کنفرانس با حضور استاندار تهران، معاونان استانداری و فرمانداران شهرستان‌های استان تهران تشکیل شد.

تهران جزو سه استان برتر کشور

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران با اشاره به ارزیابی عملکرد استان تهران اظهار کرد: هفته دولت را تبریک می‌گوییم و معتقدیم باید از اخلاق و منش شهیدان رجایی و باهنر الگو بگیریم، همچنین در جشنواره شهید رجایی وزارت کشور، استان تهران با کسب نمره یک هزار و ۸۷۴ از ۲ هزار توانست با ۹۳.۷۴ درصد جزو سه استان برتر کشور شناخته شود.

وی افزود: نرخ بیکاری استان تهران در سال ۹۷ از میانگین کشوری بالاتر بود، ولی اکنون ۲.۵ درصد از نرخ میانگین کشور پایین‌تر است، که نشان دهنده افزایش ظرفیت تولید و رفع موانع برای اشتغال‌زایی است.

افتتاح ۴۴۱ پروژه در سطح استان به مناسبت هفته دولت

محسنی بندپی گفت: به مناسبت هفته دولت ۴۴۱ پروژه بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان با اشتغال زایی ۴ هزار و ۸۷۱ در حوزه‌های عمرانی و بهداشتی و آموزشی در نظر گرفته شده است که پویایی و همکاری دستگاه‌ها و فرمانداری‌ها را نشان می دهد و امیدوار کننده است.

استاندار تهران ادامه داد: در حوزه توسعه و مدیریت افزایش سه برابری اعتبار را داشتیم، همچنین از جمله اقدامات مهم تخصیص ردیف بودجه برای ۹۰ نفر پرسنل خدوم استانداری تهران بود که همیشه دچار مشکل پرداخت حقوق بودند.

حمل و نقل ریلی شهرها را گسترش می‌دهیم

وی خاطرنشان کرد: در حوزه عمرانی گسترش حمل و نقل ریلی به ویژه برای شهرهای اقماری را داریم، که از جمله آن‌ها طبق تفاهمنامه با شهرداری تهران، تامین بودجه و تخصیص زمین برای مترو پرند است که سال‌ها دچار مشکل مالی برای ساخت بود، همچنین اخذ مجوز از محیط زیست برای احداث مترو پردیس و جلساتی برای ساخت مترو اسلامشهر است.

محسنی بندپی تصریح کرد: برای افزایش ظرفیت و رفع موانع تولید طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، توانستیم طی همکاری با سازمان محیط زیست محدویت شعاع ۱۲۰ کیلومتری را برطرف کنیم تا صنایع جدید بتوانند در شهرک‌های صنعتی فعالیت کنند.

تولید روزانه ۵۰ تن اکسیژن

استاندار تهران تشریح کرد:معتقد هستیم امنیت، سلامت و آموزش از شاخصه های مدیریت است، آرامش و آسایش در سایه امنیت محقق می‌شود، اگر سلامت آسیب ببیند جریان زندگی تحت تاثیر قرار میگیرد و آموزش علم و سواد و آگاهی جامعه را تضمین می‌کند.

محسنی بندپی اشاره کرد: در حوزه بهداشت و درمان با توجه به شیوع کرونا اهتمام ویژه‌ای را در راستای پیشگیری، درمان و واکسیناسیون داریم، که با همکاری معاونت درمان توانستیم روزانه ۵۰ تن اکسیژن تولید کنیم و در ساخت بیمارستان‌ها تسهیل نمائیم، همچنین ۱۸۰ میلیارد تومان را برای تقویت زیرساخت بهداشت و درمان درنظر گرفته‌ایم.

وی با اشاره به روز پزشک گفت: به مناسبت روز پزشک به همه مدافعین سلامت که ۵۵۰ روز در حال خدمت رسانی هستند تبریک عرض می‌کنیم و امیدواریم هر چه زودتر این ویروس منحوس از جهان ریشه کن شود.

استاندار تهران در پایان افزود: تا روی کار آمدن دولت جدید، با وضعیت موجود تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا به نحو احسن به مردم شریف استان تهران خدمت کنیم و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول