اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

شهردار یکی از نواحی پایتخت، شهردار رباط‌کریم شد

ابوالفضل کبورانی شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۸ تهران، به‌عنوان شهردار رباط‌کریم انتخاب شد.

شهردار یکی از نواحی پایتخت، شهردار رباط‌کریم شد

محمود معبودی سخنگوی شورای رباط‌کریم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد : در 3 تا چهار جلسه رسمی و اضطراری شورا رزومه‌های افراد معرفی‌شده برای منصب شهرداری رباط‌کریم مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در بین یازده رزومه ارسال‌شده نظر اکثریت اعضای شورا بر روی کبورانی بود، گفت: ابوالفضل کبورانی سابقه خدمت در شهرداری نواحی تهران را دارد و نسبت به سایر افراد رزومه قوی‌تر داشت و در جلسات شورا ارائه بهتری داشت و در نهایت با ۷ رأی شهردار رباط‌کریم شد.

سخنگوی شورای رباط‌کریم با اشاره به ابتلا رئیس شورا و یکی از اعضای به بیمار کرونا تصریح کرد: جلسه روز گذشته به دلیل حساسیت موضوع با حضور جعفری رئیس شورا و همه اعضا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد.

معبودی افزود: منوچهر جعفری رئیس شورا و خسرو نفر عضو شورا از هفته گذشته به کرونا مبتلا شده بودند که این هفته پس از انجام تست کرونا و روند روبه بهبود در جلسه شورا شرکت کردند.

به گزارش فارس، ابوالفضل کبورانی سابقه خدمت در شهرداری تهران را در کارنامه خود دارد. او مدتی شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۸ پایتخت بوده است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول