اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

برگزاری نمایشگاه شمیم حسینی در 17 نقطه تهران/ چهارپایه خوانی در 5 امام زاده شاخص تهران

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان تهران از برگزاری نمایشگاه شمیم حسینی در 17 نقطه استان تهران خبر داد.

برگزاری نمایشگاه شمیم حسینی در 17 نقطه تهران/ چهارپایه خوانی در 5 امام زاده شاخص تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، مجتبی عبداللهی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در اجرای نیت های موقوفات سید الشهدا در ایام محرم و صفر ما با حضور حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در سه سال گذشته نسبت به ایجاد برپایی نمایشگاه‌هایی با عنوان شمیم حسینی در سراسر کشور اقدام کردیم که به تبع آندر شهر تهران و شهرستان‌های آن در ۱۷ نقطه در امام‌‎زاده‌ها به برپایی نمایشگاه شمیم حسینی پرداخته و اجرایی شد.

وی افزود: در چارچوب رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توجه به همه پروتکل‌ها شده است و نمایشگاه‌های شمیم عمدتا در محوطه‌های باز و در صحن‌ها و حیاط‌ امام‌زاده‌های شهر تهران و شهرستان‌ها که بر پایه لوازم بهداشتی و موارد ضدعفونی کرونا به علاوه ظروف یکبار مصرف به طور کامل به علاوه مواد خشک غذایی و اقلام فرهنگی و همچنین غرفه های عفاف و حجاب و سایر نیازهای مساجد و هیئت‌ها اجرای نیت کرده و در سال ۹۸ به اجرای آن پرداختیم و این را وظیفه ذاتی خود می‌دانیم.

عبداللهی در رابطه با فعالیت‌های اوقاف ادامه داد: ما در سال ۹۹ به طرق دیگر از جمله تهیه دستگاه‌های مه‌پاش، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده و همچنین تهیه تونل‌های عبور انفرادی افراد برای ضدعفونی به انضمام پخت غذا در مکان‎‌هایی به ویژه آشپزخانه هتل ارم که زیر نظر سازمان اوقاف می‌باشد با راعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پرداخته و در حد توان در این زمینه‌ها از هیئات حمایت کردیم.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان تهران با اشاره دوباره به نمایشگاه‎های شمیم عنوان کرد: نمایشگاه‌های شمیم از پنجشنبه ۱۴ مردادماه شروع شده و تا ۱۹ مردادماه ادامه خواهد داشت و ساعت نمایشگاه هم از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محوطه های ویژه‌ای که تدارک دیده شده است درحال برگزاری است. 

عبداللهی با بیان دیگر طرح‌ها ادامه داد: تمامی امام‌زاده‌ها خصوصا امام‌زاده‌های شاخص ما عزاداری برقرار است و چهارپایه‌ خوانی و همچنین اجرای تعزیه در نقاط مختلف شهر تهران از جمله امامزادگان پنج تن (ع) لویزان، امامزاده عینعلی و زینعلی (ع) پونک، امامزاده حسن (ع) امین الملک، امامزاده زید (ع) یافت آباد، بقعه شیخ صدوق (ره) ابن بابویه شهرری برگزار خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به حمایت از شرکت‎‌های دانش بنیان خاطرنشان کرد: سازمان اوقاف و امورخیریه در حد توان خود از کارهای جدید که همراه با تولید و ایجاد اشتغال و مورد نیاز کشور هست حمایت خواهد کرد و در همین راستا ما طرح حمایت از شرکت‌های دانش بنیان را داریم که درحال حاضر آمادگی انجام این حمایت را داریم.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول