اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

استاندار تهران: استمرار روند افزایش میزان بستری‌کرونایی نسبت به ترخیص در تهران

استاندار تهران با اشاره به افزایش میزان بستری بیماران ناشی از کرونا در تهران، گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پایانه‌های حمل نقل درون شهری و برون شهری، رستوران‌ها، تالار‌ها، بانک‌ها و تالار‌ها روند کاهشی و زیر ۴۵ درصد داشته است.

استاندار تهران: استمرار روند افزایش میزان بستری‌کرونایی نسبت به ترخیص در تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه ستاد مدیریت و مبارزه با ویروس کرونا استان تهران اظهار داشت: متاسفانه هنوز میزان بستری‌ها از میزان ترخیص‌ها بیشتر است و در هفته آینده شرایط امیدوار کننده‌ای را شاهد نیستیم.

وی ادامه داد: برای تشدید نظارت‌ها و تذکر‌های لازم به کسانی که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، مصوبه‌ای را داشتیم و بررسی‌ها از تاریخ ۲۸ تیر تا ۳ مرداد نسبت به ۳ مرداد تا ۱۰ مرداد صادر شد ولی در مورد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پایانه‌های حمل نقل درون شهری و برون شهری، رستوران‌ها، تالار‌ها، بانک‌ها و تالار‌ها روند کاهشی را شاهد بودیم.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: رعایت شیوه نامه‌ها در این نقاط زیر ۴۵ درصد بود و باعث شد که این اماکن دچار مشکل شوند که مصوب شده در جلسه فردا تذکر جدی به این صنوف داده شود.

محسنی بندپی تصریح کرد: فعلا توقف فعالیت این اماکن مورد درخواست ما نیست، ولی رعایت پروتکل‌ها مورد درخواست ما است، همچنین مصوبه دوم هم درباره افزایش کلینیک‌های درمانی بود که بیماران مراقبت‌های لازم، درمان‌های سرپایی و داروهای مورد نیاز را به راحتی دریافت کنند.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول