اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مردم سراسر کشور در حمایت از فلسطین تجمع می‌کنند

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: امروز و فردا تجمع‌هایی در سراسر کشور برای حمایت از مردم فلسطین برگزار می‌شود.

مردم سراسر کشور در حمایت از فلسطین تجمع می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جلسه ستاد ۱۴و ۱۵ خرداد استان تهران با اشاره به جنایات درد آور صهیونیست‌ها در قدس شریف اظهار کرد: به منظور همدردی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و جنایاتی که قلب هر انسانی را به درد می آورد تجمع‌هایی امروز و فردا در سراسر کشور در حمایت از فلسطین برگزار می‌شود و اگر بتوانیم مصوبه ستاد ملی کرونا را برای تجمع سراسری اخذ کنیم اعلام کشوری خواهیم داشت.

وی در خصوص مراسم ارتحال حضرت امام در ۱۴ خرداد نیز بیان کرد: طبق اساسنامه ستاد مرکزی بزرگداشت مراسم ارتحال امام در حرم امام(ره) تشکیل می‌شود و ان‌شاءالله امسال در شهرستان‌ها و استان‌ها برگزاری مراسم‌های محوری بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ۱۵ خرداد را مکمل برنامه‌های رحلت امام راحل دانست و تصریح کرد: به ۱۵ خرداد نگاه کلیشه‌ای نباید کرد، امام خمینی(ره) ۱۵ خرداد را در کنار عاشورا قرار دادند که غفلت از هر کدام از این دو مراسم جایز و مطلوب نیست.

لطفی در پایان خاطرنشان کرد: باید نگاه کلان به بزرگداشت ۱۵ خرداد در سراسر کشور صورت گیرد و در سخنان بزرگان نظام خصوصا امام راحل و مقام معظم به بزرگداشت ۱۵ خرداد اشاره ویژه شده است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول