اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

بازداشت ۳ مامور شهرداری در پی ضرب و شتم یک دستفروش در شهرری/ اخاذی از دستفروشان در ازای اجازه فعالیت

دادستان شهرستان ری از بازداشت سه نفر از ماموران سد معبر که اقدام به ضرب و شتم یک دستفروش کرده بودند، خبر داد و گفت: متهمان به صورت هفتگی از افراد دستفروش مبلغی پول دریافت می‌کردند تا اجازه دهند که دستفروشان فعالیت کنند.

بازداشت ۳ مامور شهرداری در پی ضرب و شتم یک دستفروش در شهرری/ اخاذی از دستفروشان در ازای اجازه فعالیت

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، غلامرضا نوفرستی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری از بازداشت سه نفر از ماموران سد معبر که اقدام به ضرب و شتم یک دستفروش کرده بودند، خبر داد و اظهار کرد: پس از انجام بررسی‌های قضایی، سه نفر از ماموران سد معبر که اقدام به ضرب و شتم یک دستفروش کرده بودند، بازداشت شدند و تحقیقات در خصوص دستگیری نفر چهارم نیز در حال انجام است.

وی با اشاره به اعلام شکایت شاکی گفت: شاکی ضمن اعلام شکایت خواستار رسیدگی به موضوع ضرب و شتم و تخریب اموالش شد.

دادستان شهرستان ری با بیان اینکه شاکی چند سال به طور سیار در مقابل مغازه‌ای اقدام به عینک فروشی می‌کرده است، بیان کرد: متهمان به صورت هفتگی از افراد دستفروش، مبلغی پول دریافت می‌کردند تا اجازه دهند که دستفروشان فعالیت کنند.

نوفرستی تصریح کرد: شاکی به دلیل اینکه چهار هفته اخیر فروشی نداشته در نتیجه نتوانسته تا مبلغ مورد نظر ماموران سد معبر شهرداری را بپردازد؛ به همین دلیل مورد ضرب و شتم آن‌ها قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: رسیدگی‌های قضایی در خصوص این پرونده ادامه دارد و با جدیت با عوامل آن برخورد خواهد شد.

به گزارش فارس؛ ۲۴ اردیبهشت ماه، در پی انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم یک دستفروش توسط تعدادی از ماموران سد معبر شهرداری تهران در شهر ری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری از صدور دستور قضایی به منظور شناسایی و برخورد با عوامل ضرب و شتم این دستفروش خبر داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول