اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تیم مذاکره کننده ژنو طبق فرمایشات رهبری عمل کند

دبیر تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران در واکنش به ماجرای برجام و تیم مذاکره کننده ژنو گفت: اگر از همان اول به دستورات رهبرمعظم‌انقلاب درمورد مذاکرات اطاعت و در ریشه دیپلماسی اقتدار جمهوری اسلامی استفاده و تعبیه می‌شد بی‌شک به چنین جایگاهی که در اوج تحریم‌های ظالمانه و مبتلا به جریان نفود هستیم، نمی‌رسیدیم.

تیم مذاکره کننده ژنو طبق فرمایشات رهبری عمل کند

علیرضا اسدی دبیر تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران با واکنش به ماجرای برجام اظهار کرد: تیم مذاکره کننده ژنو محض رضای خدا و ملت ایران به هرآنچه رهبر انقلاب اسلامی در مورد مذاکرات فرموده است عمل کند.

وی درباره سرانجام گیری برجام گفت: اگر از همان اول به دستورات رهبرمعظم‌انقلاب درمورد مذاکرات اطاعت و در ریشه دیپلماسی اقتدار جمهوری اسلامی استفاده و تعبیه می‌شد بی‌شک به چنین جایگاهی که در اوج تحریم‌های ظالمانه و مبتلا به جریان نفود هستیم، نمی‌رسیدیم.

دبیر تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران همچنین افزود: این بار مطالبه مردم در مورد هر مذاکراتی خصوصاً در مسائل برجام اهتمام و عمل حتمی به بیانات رهبر معظم انقلاب در ژنو است.

اسدی اضافه کرد: وزیر محترم امور خارجه که بعد از شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اذعان می‌کند در هر مسائل منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای با سردار سلیمانی مشورت کرده و از این ارتباط تنگاتنگ سخن می‌گوید، حالا در یک آزمون تاریخی قرار گرفته و آن عمل کردن به وصیت حاج قاسم در مورد گوش کردن و اطاعت از دستور مقام معظم رهبری در مذاکرات است.

وی در پایان عنوان کرد: با آرزوی موفقیت برای تیم مذاکره کننده به آن‌ها این موضوع توصیه می‌شود که نص صریح سخنان مقام معظم رهبری در همه مذاکرات خاصه ارتباط با آمریکا و اتحادیه اروپا راهگشا و مایه افتخار دیپلماتیک ایران دربرابر جهان و تاریخ ساز خواهد بود.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول