اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

عامل برداشت میلیاردی از حساب بانکی، فرزند مالباخته از آب در آمد

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از شناسایی عامل برداشت غیر مجاز یک میلیارد ریالی در شهرستان قرچک خبر داد.

عامل برداشت میلیاردی از حساب بانکی، فرزند مالباخته از آب در آمد

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا شهرستان قرچک و اعلام شکایت خود در خصوص برداشت غیر مجاز یک میلیارد ریال از حساب وی، موضوع در دستور کارشناسان این پلیس قرار گرفت. 

وی گفت: با بررسی‌های به عمل آمده و طی تحقیقات تخصصی و اقدامات لازم توسط کارشناسان پلیس فتا مشخص شد تمام مبالغ صرف خرید اکانت و شارژ بازی‌های آنلاین شده است که با بررسی دقیق‌تر اطلاعات به دست آمده توسط پلیس عامل برداشت غیرمجاز وجه شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران ادامه داد: پلیس با دعوت از شاکی و مطلع ساختن وی در خصوص مشخصات فرد برداشت کننده، ناگهان با چهره پریشان و غافلگیر شده مالباخته مواجه شد.

سردار عزیزی بیان کرد: پس از تطبیق مشخصات متهم مشخص شد عامل برداشت همان فرزند ۱۴ ساله شاکی بوده که بدون اطلاع والدین اقدام به خرید اکانت و شارژ بازی‌های آنلاین کرده است.

وی با بیان اینکه با تلاش مأموران پلیس فتا حدوداً هفتصد میلیون ریال از مبلغ برداشت شده به حساب شاکی برگشت داده شد، به شهروندان توصیه کرد: از در اختیار قرار دادن کارت بانکی خود به فرزندانشان خودداری کنند و در صورت نیاز فرزندان به کارت‌های بانکی و کارتی را با یک سقف مشخص وجه در اختیار آن‌ها قرار دهند و با توجه به راه‌اندازی سامانه رمز پویا، رمز ایستای حساب خود را غیر فعال و تمام تراکنش‌های خود را از طریق رمز پویا انجام دهند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول